satcat Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Als ik zo op die ik ben toch niet gek website kijk, dan zie ik dat de betere TV's en de grotere schermformaten eventjes niet meer bestaan. De producten waar normaal al stevig mee geconcurreerd wordt is niets of nauwelijks iets af omdat de korting vanaf de adviesprijzen van de fabrikant worden berekend. Bij de concurrenten hebben ze de prijzen aangepast en zijn de betere en grotere TV's wel leverbaar.
Psychosammie Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Ik wilde er een NAS kopen. Zag ik ineens ergens een lijstje van artikelen die uitgesloten zijn van die actie. Is verd... driekwart van het assortiment! Zo lust ik er nog wel één. Laat ze hun ouwe troep maar houden. Ik heb mijn NAS net ergens anders gekocht. Wat een oplichters! Ik ben toch niet GEK! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
boudeman Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Tja, toen wij voor een grootbeeld TV rondkeken, was er slechts een met een niet-reflecterend scherm. Voor ons belangrijk, vanwege de plaats en het opvallend licht aldaar. Uitstekend beeld, maar wij hebben wel de hoofdprijs moeten betalen (tegen 3000 euro). Ook smart TV, ja. Waardeloos, doen wij niets mee. Onze satellietontvanger (goedkoop, fractie van de prijs) geeft veel meer "smart" mogelijkheden.
Snoopy Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 (aangepast) Heb een maand geleden een nieuwe Samsung gekocht, een UE40F6400. Voornamelijk vanwege 3D en SmartTV. Voorheen altijd Philips gehad uit de 9000 serie. SmartTV heb ik korte tijd bekeken maar kijk nu weer de kranten en de weerradar op mijn tablet. Het werkt allemaal net te traag, houterig en incompleet, zelfs met draadloze muis. En 3D vind ik ontzettend tegenvallen. Het blijft allemaal erg coulisse-achtig, onecht, geen natuurlijk diepte. Dus de 3D brillen liggen ook al weer in de kast. Misschien dat ik met de olympische spelen te Sochi nog een poging waag. Na wat callibratie levert deze TV trouwens wel een heerlijk strak plaatje. De wat rommelige Samsung afstandbediening is wat wennen. En komende van Philips is dit de eerste Samsung TV (heel wat uitgeprobeerd) waar ik tevreden met de kleuren ben. Al met al best tevreden. 1 februari 2014 aangepast door Snoopy
chez Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Ik zoek al een hele tijd een 46 inch tv met een super strakke beeldbuis zoals de sony w905 maar dan zonder smart tv geneuzel. Ga ik toch niks mee doen en wil er dus ook niet voor betalen maar lijkt bijna een onmogelijke opgave. Mocht iemand nog een tip hebben dan van harte welkom. VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
wanderer Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 ik denk dat wat je zoekt niet meer bestaat, het is goedkoper bij de productie om al dat "geneuzel" erin te laten dan om 2 soorten met en zonder te produceren.... Samsung 40D6510WS
chez Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Ja denk idd dat je gelijk hebt, jammer dat je in feite als je een tv wilt met het allerbeste beeldscherm wilt het smart tv gewoon opgedrongen krijgt. Hoe hoog zou het percentage zijn dat je moet betalen voor het smart tv gedeelte. VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
wanderer Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 je hoeft toch dat smart gedeelte niet te gebruiken? weglaten is denkelijk duurder zoals ik al aangaf, je wilt dus meer betalen voor minder? Samsung 40D6510WS
chez Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Nee wat ik eigenlijk bedoel dat je vandaag de dag verplicht een smart tv te nemen ook al heb je er geen interesse in. dus je koopt een smart tv maar je gebruikt het niet. smart tv is een extra accessoire en wat betaal je daar eigenlijk voor. dus als je twee verschillende productie lijnen hebt eentje met smart tv en eentje zonder wat zou het verschil in prijs zijn. wat kost een smart tv eigenlijk meer :-) VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
Psychosammie Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Beetje rare vraag. Bij 2 productielijnen heb je minimaal dubbele kosten. Dat moet gezien de vraag wel gerechtvaardigd zijn. Als slechts 10% van de TV kopers geen Smart TV willen dan gaat dat hem dus niet worden. Daarnaast heb je natuurlijk ook beleid. Wat wil jij als bedrijf verkopen? Nou Smart TV dus. Doe mij maar een auto zonder asbak want ik rook niet. Of een auto die niet harder dan 90 kan want ik rij nooit harder. Je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Psychosammie Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Maar ondertussen is abdellove wel afgehaakt. Ben wel benieuwd of hij nu een TV gekocht heeft bij de ik ben toch niet gek winkel. Ik heb in ieder geval mijn NAS ergens anders gekocht Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
chez Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 tuurlijk begrijp ik wat ik wat je bedoelt jammer alleen dat de klant geen koning meer is maar naar de pijpen van de fabrikant moet dansen VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
wanderer Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 ik vind deze discussie gewoon kul, een product is het goedkoopst als het de grootste groep klanten kan bedienen, elke afwijking van het standaard product kost extra geld en als je dat zo graag wilt dan verzoek je de fabrikant om speciaal voor jouw een TV in elkaar zet met weglating van het smart gedeelte, ik denk dat je je wel zult bedenken als je het prijskaartje ziet.....echter met veel geld kun je je een maatproduct aanschaffen.. en auto's zijn er inderdaad te koop met of zonder asbak....mijn Fabia greenline heb ik gekocht zonder rokerspakket (aansteker + asbak), met rokerspakket was het duurder... Samsung 40D6510WS
chez Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 ja idd de discussie is kul, stop er ook mee want we zullen er niks mee bereiken. vraag me alleen wel af hoe groot is nou echt de groep die smart tv wil. Ik heb een hele grote vriendengroep en er is maar 1 of 2 die smart tv tegek vindt, de rest of neemt het op de koop toe of klaagt erover. VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
wanderer Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 hoe zo klagen, als je het niet gebruikt, heb je er ook geen last van en heb je dus niets te klagen, of is het zeuren om het zeuren? Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen