Golfman Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Over 3D dan: ik moet zeggen dat er toch een groot verschil zit tussen passieve en active 3D. Tot nu toe hadden wij voornamelijk ervarting met passieve 3D maar met onze nieuwe tv (zie posting hierboven) is het nu dus actieve 3D. En het verschil daartussen is toch wel groot moet ik zeggen. Wat volgens mij wel erg belangrijk is of de content die je kijkt ook daardwerkelijk in 3D is opgenomen (of althans direct met de gedachte in het achterhoofd bij het maken ervan) of dat het echt kunstmatig een post productie oplossing is. 1* DM800HD, 1* DM600, 1* ET5000, 1* ET4500 (plus wat nog op zolder ligt als reserve)
Moderator ceesv Geplaatst: 24 februari 2014 Moderator Geplaatst: 24 februari 2014 3D kijken geeft het beste effect wanneer je het afspeelt op een heel groot scherm in een verduisterde ruimte. Verder zijn Plasma'schermen sneller en geven minder cross over tussen het linker en rechter oog. Een actieve shutterbril laat verdr toe dat je je hoofd schuin kan houden zonder rare effecten. Het voegt echt een extra dimensie aan de beleving van het programma. Flims als Hugo, Avatar, Life of Pi, Sanctum (onderwatergrotten) zijn films die je in 3D gezien moet hebben. Het is jammer dat de BBC gestopt is met de proefuitzendingen, maar gelukkig heb ik Dr Who nog op de HD staan. Ook de uitzendingen van de olympische spelen heb ik bewaard. Wanneer je een smart tv koopt zou ik niet op de 3D mogelijkheid besparen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Lees de diverse artikelen. http://www.3dtvmagazine.nl/2014/01/ces-2014-en-3d-het-weer-een-tegenvaller/ Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
bellejt Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 met een samsung zit je goed maar google eens om prijzen.Stel ook vragen want ik heb hier de UE40F6770 kunnen kopen aan 699 euro ipv 900 minstens bij de gekke winkels.Was zelfs bij een kleine winkel.Prachtig beeld,totaal regelbaar en voldoende mogelijkheden.Bij samsung ook online support en updaten.Je zal wel naar een groter modelcijfer moeten gaan want ik had maar plaats voor een 40 inch (102 cm). Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gerard 76 Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 vaak zijn dit oudere modellen welke bij die dozenschuiver in de aanbieding zitten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen