Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het volgende probleem, heb een DM 7020 met OPENPLI, maar er staat een CCCAM 2.21 op.

Nu wil ik een andere OPENPLI er opzetten die deze wel heeft, maar hoe doe je dat.

Heb een andere OPENPLI op een USB stick gezet maar de DM flasht hem niet

Geplaatst:

CCCam 2.2.1kun je via de feed gewoon inladen, daarvoor hoef je je 7020 niet te flashen. Wil je dat toch doen laad je gewoon de gewenste OpenPli vande website. Zet je Dreambox in stop modus en flash met de ingebouwde WebIF.. Niets moeilijks aan.

Geplaatst:

Hoi bedankt voor je reactie, maar met een DM heb ik niet zoveel ervaring. Ik heb deze DM 7020 pas geleden van iemand overgenomen en wil deze in mijn slaapkamer zetten, nu ben ik gisteren met de DM bezig geweest

om deze instellen maar loop tegen diverse dingen aan.

Als ik de DM op de juiste tijd en datum wil zetten dan gaat het jaartal maar tot 1973, als ik bij de

informatie kijk in de DM dan lijkt het mijn dat er een PLI 1 op zit.

Bij CCCAM instellingen kan ik geen 2.2.1 installeren.

Nu weet ik dat je bij een VU gewoon een UBS stick in de box doet en daarna gaat de VU opstarten vanaf de

USB stick, dit heb ik ook geprobeerd bij de DM maar dat lukt niet.

Op de site van PLI. org heb ik een bestand van PLI gedownload en op een USB stick.

Geplaatst:

Weet niet waar je woont, anders wil ik je wel één en ander uitleggen C.q. Installeren. Even een tip: van de Dreambox bestaan wat verschillende versies. Geef in je postings aan of je een DM7020(i) hebt (alleen SD). Of wellicht de nieuwere DM7020HD V1 of V2. De laatste zijn HD uiteraard. Als je een PL/I versie 1 hebt dan vind je i.d.d. Niets meer in de feed want die is discontinued..misschien heb je dan zelfs nog een PL/I Jade of anders... Laat maar weten...

Geplaatst:

Als je wil mag je wel langskomen in Haarlem

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...