Ga naar inhoud


Uitzending gemist plugin werkt niet goed


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

Ik heb sinds kort op mijn  Duo open pli 4.0 gezet en de uitzendgemist plugin geinstaleerd via de feed.

Alleen nu kwam ik er achter dat als je een uitzending zit te kijken via deze plugin je hem niet  kunt pauzeren of doorspoelen.

DUss voor mij  mag deze plugin er weer af.

Via de rode knop lukt het me niet deze te verwijderen maar kan ik nu gewoon via  usr/lib/exten/pyton de plugin weer verwijderen ??? (even uit mijn hoofd hoor) weet niet of ik de mappenstructuur helemaal goed opsom.

Verder zie ik in de feed de HBBtv plugin  staan is dit te doen voor de VU duo of werkt het voor geen meter ?

Zo zou ik via de HBB alsnog uitzending gemist kunnen  kijken, maar natuurlijk alleen als het een beetje normaal kan functioneren anders laat  ik hem liever voor wat hij is

 

Vriendelijke groet

 

Vriendje Stokvis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


werkt al weken niet meer goed, heb het ook meteen eraf gegooid, en vooruit spoelen kon het nooit.

je kunt toch alles downloaden.....daar kan je wel vooruit spoelen.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de solo loopt HBBTV niet

en

op de duo loopt HBBTV pover

en

op de Uno + Ultimo loopt HBBTV goed

en

op de solo2 en duo2 loopt HBBTV perfect

 

een en ander afhankelijk van de internet verbinding (je download in MB/s) en de juistheid van de aangeboden formaten

(ARD heeft onlangs iets gewijzigd waarvoor er ook al weer een update kwam)

enkele NL zenders willen ook niet altijd

en

de belgische zenders hebben geen HBBTV maar daarvoor wel weer uitzending gemist (een ander soort plugin)

 

echt IPTV hetgeen ook afhankelijk van de internet verbinding is werkt perfect op solo2 en duo2

daarvoor kun je plugins downloaden of je de URL's in de zenderlijst opnemen zie ook deze daarvoor

 

de bandbreedte thuis is natuurlijk eveneens een issue voor haper vrije streams...

daar kan tevens de router en netwerksoort ( LAN WLAN DLAN) invloed hebben (zoals altijd ook de hoeveelheid der gebruikte aansluitingen per pC )

 

ciao ciao

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de Plugin via de feed hebt geïnstalleerd kun je deze ook via de feed weer verwijderen.

dat is dus, menu-plugins-druk rood(verwijderen)-selecteer datgene wat je wil verwijderen. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, :) normaliter zet ik dat ook erbij maar weet niet hoe dat in OpenPLi 4.0 werkt.

ja wel, ik ben niet thuis in VTI, dus dat compenseerd. :D

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de naam van deze plugin?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...