boedhabelg Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 hoi allemaal. ben reeds verscheidene jaren uit de sat wereld in der tijd was het seca 1 of irdeto de gebruikte codering. er werd toen geprogrameerd mùet een mastera5 op gold kaartjes. na overeschakkeling naar seca 2 er mee gestopt wegens toernmalige problemen met de codering Nu zou ik de draadterug willen opnemen maar ben totaal niet meer op de hoogte van de gebruikte coderingen en of proframers en kaarten , meen begrepen te hebben na vlugtig ronkijken op sat4all dat men onder tussen aan seca 3 zit Kan er mischien iemend een oude rot terug op gang zettten. Met dank bij voorbaat
Moderator ceesv Geplaatst: 27 januari 2014 Moderator Geplaatst: 27 januari 2014 Het is heel eenvoudig in 2014. Wanneer je betaaltv wilt kijken dien je een legaal abonnement bij de desbetreffende provider te nemen. Lees onze huisregels eens door. http://www.sat4all.com/regels Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 Nu is het (Mediaguard) Seca 3. Als een ontvanger** aangekocht dient te worden, neem er dan een die HD aankan. Laatste heb je in veel gevallen, ook nodig voor NIET HD zenders, zoals de meeste NL Regio omroepen, e.a. Vele SD zenders zenden nog uit in, DVB-S/MPEG-2,anderen in, DVB-S/MPEG-4,dit om debandbreedte van het signaal beter te kunnen benutten. **Als ontvanger raad ik een z.g. "Linux" ontvanger aan, Dreambox of Vu+, dan zit je niet met de beperkingen van een Can. Digitaal ontvanger. Vu+, Dreambox weet ik niet, heeft ook de zogenaamde "fastscan" van CD in het menu. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten