Ga naar inhoud

OpenPli 4.0 update heeft NileSat 0.3 graden verplaatst

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Vanmorgen wilde ik de schotel draaien naar NileSat, maar hij vond niks.

Nu zie ik, dat de software update eergisteren de NileSat van 7.0W naar 7.3W heeft verplaatst in de OpenPli 4.0 standaard database.

Een vreemde fout, waardoor je opnieuw op 7.0W moet inlezen en handmatig moet afstemmen op 7.0W ipv met de USALS, en met als aanduiding "7.3W Nilesat" in de sat lijst, terwijl de juiste zenderlijst inactief is geworden.. 

Wie constateert dit nog meer?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Loui, dank voor je snelle reactie en je link.

Ja, normaal heb ik ook geen moeite met automatische correcties in een zenderlijst, maar een sat verplaatsen van 7W naar 7.3W is wel een heel vreemde "correctie".

Nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Had het ook niet kunnen bedenken.  

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Het lijkt me trouwens simpeler dat de makers van OpenPli 4.0 zelf even de fout corrigeren, zodat bij mij bij de volgende update alles weer normaal is.

Nilesat zit immers op 7.0W. En dat zal ook zo blijven.

Geplaatst:

Het lijkt me trouwens simpeler dat de makers van OpenPli 4.0 zelf even de fout corrigeren, zodat bij mij bij de volgende update alles weer normaal is.

Nilesat zit immers op 7.0W. En dat zal ook zo blijven.

Als je deze regel aanpast in satelliet.xml moet het weer kloppen. <sat name="7.0W Nilesat 102/201..Eutelsat 7 West A" flags="1" position="-73">

<sat name="7.0W Nilesat 102/201..Eutelsat 7 West A" flags="1" position="-70">

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...