sattv4iedereen Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 HI, tientallen jaren geleden,toen de kabelbedrijven schotels gebruikten om hun kabelkopstations te voorzien van signaal,heb ik mij nog laten vertellen dat zij schotels gebruikten met een verwarmingsellement. Van zodra de temperatuur beneden een bepaalde graden was,was de schotel opgewarmd om de sneeuw hopelijk te doen smelten en er af te schuiven.Nu gebeurt de beeldoverdracht (meestal?) via glasvezel,maar ben toch nog benieuwd of er in de wereld of misschien in belgie/nederland nog schotels zijn,met een verwarmingselement en of die uberhaupt nog gebruikt worden? alvast bedankt voor mij te informeren. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sprietje Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 (aangepast) Ja hoor satt4iedereen. Die bestaan wel degelijk maar dan moet je wel bij de betere schotelmerken zijn: Kijk hier bij Visiosat: http://television.cahors-ced.com/home/gamme/product-detail.php?cat=1&id=298 Kijk ook hier: http://satvision.de/tests/satelliten-empfang/antennenheizungen-im-test-1115 27 januari 2014 aangepast door Sprietje
Emekli Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Ik zou graag schotels plaatsen met koeling, hier wordt het in de zomer dikwijls boven de 40 graden in de schaduw. Kan je nagaan hoe heet het is in de volle zon. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Eduard07 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Ik zou graag schotels plaatsen met koeling, hier wordt het in de zomer dikwijls boven de 40 graden in de schaduw. Kan je nagaan hoe heet het is in de volle zon. Ze zouden die "schotelverwarming" een range moeten kunnen geven van -30 tot +30, dus een soort climate control met thermostaat. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 28 januari 2014 Moderator Geplaatst: 28 januari 2014 Gewoon een Peltier element op de LNB plakken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 of een luchtgekoelde LNB.... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Eduard07 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 (aangepast) Pfffffffffff........ Morgen keert met een stevige oostenwind de winter terug en wordt het -2 tot +3 graden. Maar door de wind voelt het veel kouder aan. www.weerplaza.nl 28 januari 2014 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
De_Perre Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Ik zou graag schotels plaatsen met koeling, hier wordt het in de zomer dikwijls boven de 40 graden in de schaduw. Kan je nagaan hoe heet het is in de volle zon. recuperatie van een waterkoeling van een pc? [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
hotzenklotser Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Elektrische tracing zoals gebruikt in de industrie doet wonderen .Je kunt dit thermostatisch laten regelen .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen