Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste mensen,

Het wordt tijd om mijn slaapkamer Dreambox 600 te gaan vervangen gezien ik steeds minder zenders kan ontvangen en graag hd wil ontvangen.

Met de afstandsbediening van de dreambox kan ik ook mijn Samsung televisie bedienen. De enige functie die ik nodig heb is het aanzetten van de tv.

Is dit met de afstandsbediening van de et-4000 of et-6500 ook mogelijk. Heb even wat plaatjes op internet zitten bekijken maar kan geen TV switch knop ontdekken op de afstandsbediening.

Ik neem overigens aan dat ik cccam kan installeren onder OpenPLI zodat ik kan share met mijn dreambox beneden?

Gr. Gerrit

aangepast door Gerrit Vermeulen

Dreambox 7020 & 600

Geplaatst: (aangepast)

Als de TV via hdmi aangesloten kan worden kan dit via hdmi-cec plug in ingesteld worden.

Je kan op een xttrend ook een dreambox AB gebruiken.

Sharen werkt hetzelfde als met de dmm

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Als de TV via hdmi aangesloten kan worden kan dit via hdmi-cec plug in ingesteld worden.

Je kan op een xttrend ook een dreambox AB gebruiken.

Op de dreambox heb ik hdmi-cec nooit aan de gang gekregen.

Maar als ik de dreambox afstandbediening gewoon kan gebruiken is dat ook goed natuurlijk. Gebruiken die dezelfde code, of moet je dat ergens instellen?

Dreambox 7020 & 600

Geplaatst:

dat moet je instellen in de de et bij menu / invoerapparaten en dan pijltje naar links of rechts.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...