Ga naar inhoud

Picons in OpenExperimental 2.0 van Dream

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb mijn DM500HD aangepast met de Ridax USB Mod i.c.m. FlashExpander. Werkt op zich prima. Maar..... Om de zenderlijst en Picons te laden heb ik me laten overhalen om GP3.2 te installeren. Werkt op zich prima, maar ik vind dat scherm zo spuuglelijk (en ruimtevretend) dat ik die weer kwijt wil. Dus opnieuw geflashed met de laatste OE2.0 van Dreamboxupdate.com. Aangepaste SSL#84 geladen (heb de weerstanden R1010 en R1011 bewust niet verwijderd vanwege garantie).

Heb nu alles terug geinstalleerd:

CCCam 2.3.0 + Config (gewoon Seca3 kaartje erin)

CCCamInfo1.3b

FlashExpander (uiteraard)

GenuineDreambox

HbbTV

HbbTV Browser

Software Update

Skin

Kanalenlijst van Hans

Zie alleen geen Picons. Heb daar uiteraard wel een juiste skin voor (met GP3.2 deed hij het wel)

Heb een map usr/share/enigma2/picon gemaakt en daar de ocram sd nopadding blabla picons in geplaatst.. Box herstart maar geen picons..

Iemand een verhelderend idee??

Geplaatst:

bij mij was het dat je in het menu de picons moet aan zetten om weer te geven in de zenderlijst

suc6 ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Die optie heb ik wel in Openpli maar bij OE2.0 zie ik die nergens. Picons zijn geladen in usr/share/enigma2/picon en de gebruikte skin is picon vriendelijk. Werkte I.c.m. GP3.2 namelijk wel

Geplaatst:

Nu heb ik ook wel GP erop staan; maar bovenvermelde optie vind je normaal toch in de zenderlijst zelf en daar het menu oproepen. Maar of dit effect heeft?

Toch succes.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Laat maar! De DM500HD is vanavond overleden. 13-07-2014 gekocht. Buiten het USB printje van Ridax niets aan gewijzigd. Ook de weerstanden R1010 en R1011 zijn niet verwijderd. Voordat die mod erin ging ook al veel moeite met koud starten (soms wel 10 x powerswitch flippen). Nu boot hij helemaal niet meer door. 9 van de 10 x start hij niet eens in STOP mode. Staat de groene LED alleen snel te knipperen.. De leverancier geeft geen garantie omdat het achterschotje voor de USB poort is verwijderd. Dus hij gaat naar de eco-straat. Mijn eerste Dreambox die het zo snel onherstelbaar begeeft... Best zuur: daar had ik dus een mooie VU+ of GigaBlue voor kunnen kopen..

2 jaar garantie van Dream ? Mooi niet...

• Moderator
Geplaatst:

Laat maar! De DM500HD is vanavond overleden. 13-07-2014 gekocht.

Wow, een tijd-ruimte discontinum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Moet natuurlijk 13-07-2013 zijn... Gekocht bij de bekende zaak in Zoetermeer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...