Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag,

Ik heb pas geleden een 2e hands DM7020-S gekocht, alleen staat daar nog het oude software op, waar en hoe kan je dit huidige software vervangen voor een recente software.

Geplaatst:

Maar dat is het software voor de openpli toch, ik zoek denk ik het software voor de DM zelf. Het probleem is namelijk als ik de datum en tijd wil instellen dat het jaartal niet verder gaat dan 1973.

Geplaatst:

Ten eerste vrees ik dat je lichtjes gesjarreld bent door deze box nog te kopen. Het aanbod wat jet met deze decoder nog kunt ontvangen is zeer beperkt omdat dit een SD reciever is.

Openpli is de software die je op de dreambox kunt zetten.

mvg Bart

Geplaatst:

Deze box is voor in de slaapkamer, hoefde niet zo uitgebreid te zijn. Ik heb het bestandje op een USB stick gedaan, deze in de DM gedaan, de schakelaar aan de achterzijde aan gedaan, ik zie in het scherm van de DM dat hij flasht, alleen daarna gaat hij weer naar een zender terwijl het software niet is veranderd. Doe ik iets verkeerds, want zo doe ik het ook bij mijn Vu.

Geplaatst:

De DM7020 kun je via de WebIf, de CF en serieel updaten. Dus niet vanaf USB. Ga gewoon naar de website van Dream en download daar de CF software... De datum van 01-01-1973 haalt hij uit de DVB stream. Zodra je op een zender staat die hij kan ontvangen zal de datum automatisch aangepast worden..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...