Ga naar inhoud


[Pioneer] Attack Canal+ ???


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wilde vanmiddag mijn funcard upgraden met de keys van EMTEC nl. de versie: Mulicam v302 6in1 by EMTEC 25-09 2end edit. Resultaat is dat mijn deco geen beeld meer gaf op de gedecodeerde zenders (dus geen Nederlandse zenders en ook geen Canal+ en de rest). Gisteravond werkte alles nog prima met de versie Multicam v22 6in1 by EMTEC 25-06 (gemaakt op 05-08-2002) die nog steeds op mijn FUNCARD heb staan maar ook niet meer werkt. Ik heb de andere file op een test funcard geschreven. Mijn config is: DBR-S110NL met de nederlandse Dynamite 4.38 firmware; de fucard keys zijn geldig t/m 30 sep 2002. Ik vermoed dat Canal+ weer eens aktief is geweest of heb ik het mis.

Ik krijg wel beeld op mijn originele basis-abonnement smartcard van Canal+.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de funcards opnieuw geprogd met beide versie's van EMTEC. Ze werken echter niet. Als ik de deco aanzet krijg ik de message: Insert Smartcard in kaarlezer 1.

Originele C+ smartcard werkt wel.

Weet echt niet wat ik fout doe. Lijkt me sterk dat allebei de funcards defect zijn.

Misschien is de Mastera III naar de knoppen; heb zowel met Cardmaster als met Chipcat geprogd eerst erase, daarna proggen en daarna verify en alles lijkt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI,

 

Alles werkt weer; ik was natuurlijk weer verschrikkelijk dom. Ik had nl. tijdens het proggen de Flash file en de Eep file verwisseld. Zal wel door de vakantie komen.

De kaartjes werken in ieder geval weer. Ik heb nu dus Multicam v3.02 6in1 by EMTEC 27-09 2end Edit geprogt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...