Gerrit Vermeulen Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 (aangepast) Beste mensen, Ik heb een Samsung TV type LE32R8 in combinatie met een dreambox 7020hd. Op deze box draai ik openPLI 3.0. Graag wil ik als ik de dreambox inschakel vanuit standby dat de TV ook aangaat en andersom ook. Vreemde is dat als ik de dreambox aan zet de TV ook aangaat, maar andersom niet. Wanneer ik de dreambox in standby zet gaat de TV niet uit. Ik heb flink met de instellingen zitten experimenteren maar krijg het niet aan de gang. Heeft iemand er ervaring mee hoe ik dit aan de praat kan krijgen? Standaard zit er in openPLI 3.0 de plugin HDMI CEC setup. Deze heb ik als volgt ingesteld: Ingeschakeld ja Zet de TV in standby ja Activeer de TV vanuit standby ja Beschouw de diepe standby als normale standby nee Schakel de TV naar de juiste ingang ja Gebruik de afstandsbediening van de TV nee Reageer op TV standby ja Reageer op TV aanzetten ja Activeer het signaal van TV stream verzoek Volumetoetsen doorsturen nee Zet de receiver in standby nee Activeer de ontvanger vanuit standby nee Minimum verzend interval gedeactiveerd Op de samsung heb ik de volgende instellingen gemaakt: Anynet+ (HDMI-CEC) aan Automatisch uitsch. aan Bij het zoeken naar verbonden apparaten vond hij een tuner. 29 januari 2014 aangepast door Gerrit Vermeulen Dreambox 7020 & 600
phil 3548 Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 (aangepast) Ik had hier hetzelfde probleem met een dreambox 800se en een Panasonic plasma. Bij mij lag het aan de hdmi kabel. Ik gebruik nu een hdmi 1.4 kabel en alles werkt nu naar behoren. 7 februari 2014 aangepast door phil 3548 DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen