Ga naar inhoud


Javascript installeren op PC( Win-XP-sp3)


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je merkt vanzelf wanneer java voor een applicatie nodig is, dan komt er een melding.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tonski, de laatste opmerking kan ik even niet volgen maar dat zal wel aan mij liggen.

Je reageert naar mijn mening op mijn opmerking dat een weergave van een Webcam om een Plugin vraagt en voorstelt om een Plugin te installeren.

Als ik daarop klik zie ik de Download van Java versie 7 Update 51 verschijnen en die heb ik dus net verwijderd.

 

Graag uitleg.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Java is een programeer taal op internet als lokaal heb je het niet geinstaleerd doen sommige programmas het niet.

En gevaarlijk ik denk dat jeje daar niet al te zwaar aan moet tillen.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel mensen verwarren Java met JavaScript, maar in feite hebben de twee talen weinig met elkaar te maken. Hoewel beide talen op het eerste gezicht qua syntaxis op elkaar lijken, zijn er grote verschillen:

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Java_(programmeertaal)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé Sjaak(k),

ik heb geen webcam en kan dus niet iets over iemands SUN java version of compatibility schrijven zonder meer te weten van de specifieke webcam.

werkt de GUI met JRE 5.1 of met java 5.1 of enkel oudere versies?

 

ciao

 

en nog enkele speciale versie verschillen

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwste versie van de software misschien?

 

  1. Version 3.8.4.6 Release (01/21/2014)

    1. New: Java-Web now compatible with "Java 7 Update 51"
    2. New: Camera Axis Q1614
    3. New: Camera Axis Q1614 H.264
    4. New: Camera Axis Q1614-E
    5. New: Camera Axis Q1614-E H.264
    6. New: Camera DLink DCS-2310L
    7. New: Camera DLink DCS-2332L
    8. New: Camera INTELLINET IBC-667IR

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie die ik noemde? Je gebruikt IE zie ik. Is Java als invoegtoepassing wel ingeschakeld?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check in ieder geval dat je 100% zeker de laatste versie van go1984 hebt. Volgens de release notes is juist deze compatible met java 7u51

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

en daarom de invoeg toepassing geblokkeerd wordt.

die invoegtoepassingen en hulpprogramma's kun je in de firewall als uitzondering WEL toestaan (ook achteraf nog)

dat is net zo iets als dat DCC_E2 en Dreamboxedit niet mag verbinden (hetgeen de firewall een beetje kietelen betekend)

 

dat uitzonderingen toestaan heeft als alle versies kloppen, meestal het beste effect bij windows.

een tien ton anker voor een roeibootje

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...