Kamiel Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Beste, mijn buurman in Vlaanderen is een griek en die zou graag Griekenland op zijn platscherm zien. Kan hij dat ontvangen met een schotel en moet hij daarvoor betalen (gecodeerd). Dank voor je meedewerking. De groeten van, Kamiel uit Brugge in Vlaanderen.
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Kijk even op www.lyngsat.com. Vroeger had je op HotBird de Griekse publieken ERT en wat extra's en het Nova pakket (Griekse Filmnet). Tijdens de crisis is ERT verdwenen, weet niet of die terug is en of die nu betaald moet worden.. Overigens kan Zorba dit natuurlijk zelf in zijn moedertaal gaan navragen in Hellas...
Sprietje Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Kijk hier maar eens: http://www.wageral.nl/schotel/grieksezenders.htm
Kamiel Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Geplaatst: 30 januari 2014 Er zijn veel Zorbas in Griekenland maar aan welke Zorba zou ik dat durven vragen? De buurman heeft een mooie vrouw en die wil ik natuurlijk niet teleurstellen. Nu rep ik mij naar de site www.lyngsat.com en zie wat er uit de bus komt. In ieder geval dank om zo supersnel te reageren, Kamiel
Sprietje Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Je hoeft niet naar Lyngsat. Je kunt gewoon bovenaan de roodbruine regel per satelliet aanklikken en dan krijg je alle Giekse zenders van die satelliet. In de kolom “Codering” kun je zien hoe de zender gecodeerd is.
greekfalcon Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Het Nova-pakket op de hotbird kan voor zover ik weet alleen met een door Nova verstrekte ontvanger i.c.m. een Nova kaartje ontvangen worden, ik meen dat dit pairing genoemd wordt. Ik heb een tijdje zo'n abonnement gehad. Mogelijk werkt het ook met een bepaalde CI module. VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2 Spaun Diseqc switches
Kamiel Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 (aangepast) Greekfalcon, ik wil je alvast bedanken dat je wil meezoeken om de zenders van Griekenland in Belgie te kunnen ontvangen. mijn buurman is een Griek en die wil kost wat kost een zender zien van Griekenland, begrijpelijk, hoe zou je zelf zijn. Ik ben een ouwe sat monteerder en de shop is nu gesloten, ik kreeg de info van de klanten maar nu niet meer, vandaar deze vraag over de ontvangst van Griekenland. Nova is de ideale oplossing maar is dit pakket nog te verkrijgen en waar kan mijn buurman dit aanschaffen. Is deze Nova met de CI module en kaart te pruimen, waar te koop, of is er een andere oplossing? Dank voor iedere tip, Kamiel 'Let op bij drinken achter het stuur (te veel verkeer) maar niet achter de PC, ik adviseer Vermout!!!. 1 februari 2014 aangepast door Kamiel
Sprietje Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Beste Kamiel Heb je al informatie gehaald op de link die ik je eerder heb gestuurd? http://www.wageral.nl/schotel/grieksezenders.htm Helemaal onderaan op die pagina kun je zelfs een persoonlijke mail sturen met je vragen.
Kamiel Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Beste Sprietje, nu heb ik een mail gestuurd naar de Wageral en wacht af wat die zeggen. Dank voor de reactie 'Let op bij drinken achter het stuur (te veel verkeer) maar niet achter de PC, ik adviseer Vermout!!!.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen