Ga naar inhoud


Bestaat er een iwatch plugin zoals UG voor tv vlaanderen?


hollander95

Aanbevolen berichten


  • 3 weken later...

Nee,want belgacom,scarlet en snow bieden het ook aan.Maar omdat bijna alles betalend is,vraag ik mij af,hoe zo'n plugin maken voor een enigma2 ontvanger,hoe zal de eventuele betaling verlopen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik snap niet waarom uitgerekend jij je dat afvraagt, omdat jij aangeeft niet te willen betalen voor content. :mad:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom uitgerekend jij je dat afvraagt, omdat jij aangeeft niet te willen betalen voor content. :mad:

Dat heb je nu echt mis,ik ben "wel" bereid te betalen voor content,maar enkel voor de content die "ik" bekijk (de zenders),en geen elvendertig ander gezever van content (zenders).Ik ben jaren filmnet klant geweest in d2mac,maar omdat soortgelijke zaken niet meer gaan,heb ik daarom besloten geen betalingen meer te doen aan tv aanbieders.Van zodra de mogelijkheid er is dat ik enkel moet betalen voor hetgeen ik kijk (zenders),dan zijn de tv aanbieders weer welkom.Moet ik wachten tot sint juttemis,ewel dan wacht ik zolang.

Maar dat is nu geheel tegen mijn zin top offic,maar wilde wel op jou bericht antwoorden om misverstanden uit de weg te ruimen :mad:

p.s.vroeger had ik een zender op satelliet die ik graag zag en er ook voor betaalde,nu kan ik hem enkel zien via internet (straeming) tegen betaling.

En ja,als ik die zender wil bekijken,dan betaal ik netjes de bijdrage van bvb een maand,om ernaar te kijken. :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze vraag gaat over TVVlaanderen, dus...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt iwatch en meer via de website op jouw gewone PC bekijken.

Betalen gaat via een kredietkaart of een SMS.

 

Kijk maar eens op Uw PC:

 

iwatch.be

of

www.meer.be

 

En probeer eens een entry op te vragen.  Natuurlijk afkappen zodra het op betalen aankomt.  Maar dan krijg je de betaal opties wel te zien.

Heb het wel eens geprobeerd op mijn ET-9500 via de webbrowser.  Maar daar loopt het fout.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...