Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een onderdeel van een Samsung plasma tv.

ik heb geen zin om hierop onderdelen te gaan vervangen.

Het betreft hier het  Y- SUSTAIN MAINBOARD van een PS 50B 430 P2W

Met als Pba NR: BN96-09738A (LJ92 01601A)

Nu is zo’n print wel te vinden op internet, alleen variëren daar de prijzen nogal van 99 € tot 269 €

Sommige sites zijn dan nog enkel voor handelaars met BTW nr    

De meeste staan op Amerikaanse sites, hier zitten dan weer allerlei verdoken kosten bij en wat te doen als het verkeerd loopt ?

Ik zoek eigenlijk een betrouwbaar adres dichterbij huis met schappelijke prijzen waar ik een bestelling kan plaatsen.

Op EB koop ik zulke dingen niet meer.

bn9609-62IHYZBO.jpg

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Dat lijkt me wel wat ook qua prijs best te doen, het eerste adres kende ik nog niet.

alvast bedankt.

Geplaatst:

Bij jimmy heb ik   een paar jaar geleden psu voor een Pioneer plasma gekocht,prima service ,alleen jammer dat de losse tuner/interface defect is,zonder is hij niet te gebruiken.

Geplaatst:

Dat is altijd wat een gok, die plasma tv die ik nu in handen kreeg, daar had de vorige eigenaar al eens een poging tot herstel gewaagd. Hij had daarvoor al een voeding besteld, (uk), omdat die dacht dat er slechte elco's op zaten .

Alleen is die print beschadigd tijdens het transport, daar zat een aardige printbreuk op, gelukkig met brede printbanen die gemakkelijk te herstellen waren.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren de print binnen gekregen, 178 € en hij doet het weer.

Alleen zie ik wat rode spikkeltjes doorheen het beeld, hopelijk wordt dat veroorzaakt door de scart kabel, waarop hij nu aangesloten staat.

Geplaatst: (aangepast)

Kontroleer de voeding spanning ,deze staat op de achterzijde van het panel.vermeld.

Ook de contrast op 60% zetten ,en alle toeters en bellen uit zetten,dit i.v.m, slijtage van het scherm

aangepast door columbo
  • 2 weken later...
Geplaatst:

De rode spikkeltjes doorheen het beeld zijn eruit, het volstond om de Vscan wat bij te regelen.

Een kennis van mij had me al verwittigd, dat er bij het wisselen van zulke boards meestal nog een fijn afregeling dient te gebeuren en dat klopte.

Hij heeft nu al enkele dagen staan proef spelen, vandaag gaat de achterwand er terug op.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...