Bee52 Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 (aangepast) Hallo,Ik woon op een van die laatste plekken in Nederland waar nog geen kabel is. Ben dus aangewezen op canal digitaal. Ik heb twee kaartjes, een set top box als 2 de kaart die ik via een Philips hd recieven op een oude tv bekijk ( geen hd) en een basis pakket die ik bekijk op mijn samsung ue37c6700. De tv en ingebouwde recieven ondersteunen hd en mp4 tv. Dit heb ik gecheckt via de site. Nu heb ik het volgende probleem. Ik kan de gratis nl 1,2,3 en RTL 8 en ngc en Discovery etc niet meer ontvangen. Ook voor de laatste veranderingen bij canal digitaal had ik wel geluid maar geen beeld op de hd Ned. 1,2 en 3. Ik ontvang wel alle Duitse hd senders!? Wie weet wat ik moet doen? 1 februari 2014 aangepast door ceesv Leesbaarheid verbeterd, zinnen uit elkaar getrokken.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 februari 2014 Moderator Geplaatst: 1 februari 2014 bee 52, goedemorgen, Wat voor CI module gebruik je? Heb je een oranje seca 3 kaart in gebruik. Heeft jouw tv le laatste versie software? Heb je wel een antenne voor Astra 1 en Astra 3, dus met 2 LNB's of met een dubbele kop? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bee52 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Wat leuk om te zien dat jullie zo snel mee denken!!! top! De ci module is een Aston crypt VDB nr 2557 de smart card is zo'n oranje canal digital kaart en ja ik heb een duo lnb. De kop voor de 19,2 Astra zit midden voor de schotel en de kop voor 23,x zit +\- 11 graden hoger. Ik heb het idee dat ik alles voor elkaar heb!!
Moderator ceesv Geplaatst: 2 februari 2014 Moderator Geplaatst: 2 februari 2014 Er zijn op dit moment nog al wat veranderingen gaande, er zijn meer mogelijkheden waarom je geen beelf meer hebt. Welke software versie staat er op het Astoncrypt module? Je kan dit zien in het cas menu van je tv. Ook kan je daar de geldigheid van je kaart aflezen. Verder zijn er frequentie wijzigingen geweest, heb je de fastscan lijst opnieuw ingelezen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bee52 Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Geplaatst: 2 februari 2014 Het is een aston module applicatie versie 2.0900T ca versie 2.0r10 hardware versie 1.0000. In een van de forums las ik ook dat er een mogelijkheid van updaten is. Ben er alleen nog niet acter hoe en op welk kanaal in de canal digitaal zenderlijst. Ik heb ook nog even de ontvangst status van mijn lnb,s onderzocht. De ontvangst van de kanalen op 19.3 geen probleem de ontvangst op de 23,5 de meeste zenders alleen geluid. De regionale met geluid en beeld etc. Mijn vader heeft dezelfde tv met een hd pakket die heeft nergens last van. Mooi zou zijn om de card eens te wisselen maar hij woont niet naast de deur ( 160km)
Bee52 Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Geplaatst: 2 februari 2014 Ik ben een stap verder, het probleem zit hem of in de ci module of de tv. Op mijn tweede Philips recieven ontvang ik wel alle kanalen!
Moderator ceesv Geplaatst: 2 februari 2014 Moderator Geplaatst: 2 februari 2014 Wanneer je er software versie 2.09 op hebt staan, heb je inderdaad geen beeld, voor HD weergave heb je minstens sw. versie 2.18 nodig. De meest actuele versie is op dit moment versie 2.26. Je zal het module bij je handelaar of bij een behulpzaam medelid met een Topfield ontvanger moeten laten updaten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bee52 Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 Ja, dat zal waarschijnlijk het probleem zijn. Ook de tv heeft nu de laatste software update ontvangen dus dat is ook uitgesloten. Nu rest alleen de module nog! Ik heb op erschillende forums gelezen dat de module te updaten is metbehulp van een enkele recieven. De top field. Wat is er zo speciaal aan dienreceiver dat hij alleen nog maar dat data kanaal kan ontvangen? Normaal zou je zeggen dat alles wat uitgezonden wordt, wordt opgevangen door alle receivers.? In iedergeval bedankt voor het mee denken!
Moderator ceesv Geplaatst: 3 februari 2014 Moderator Geplaatst: 3 februari 2014 Het signaal voor de Aston CI wordt niet ontvangen, maar het is een bestand wat je een bepaalde serie Topfield ontvangers op het module kunt laden. Andere ontvangers herkennen bepaalde informatie in het update file niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen