heavyc Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 (aangepast) Hallo allemaal, Ik heb een monoblock waarmee in hotbird 13° en astra 19° ontvang. Ik had nu graag ook 23° willen ontvangen. Kan ik de monoblock houden en een LNB erbij plaatsen? Aangezien ik nu ontvangst heb, moet ik bij het plaatsen van eventueel 3 lnb's de schotel terug uitlijnen? Alvast bedankt voor de reacties! 1 februari 2014 aangepast door heavyc
Moderator ceesv Geplaatst: 1 februari 2014 Moderator Geplaatst: 1 februari 2014 Welkom op dit forum, Of je een LNB kunt bijplaatsen hangt af van de afmeting van de schotel. Bij een kleinere schotel komen de koppen dichter naast elkaar te staan en past de kop niet naast de duo lnb. Ook kan dan het signaal voor sommige hd zenders te laag zijn. Er is een trucje om de duo lnb en een 3e lnb samen op een diseqc switch aan te sluiten. je sluit dan de duo lnb via een t-stekker aan op ingang 1 en 2 van de schakelaar, en de extra lnb op ingang 3. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen