Curl23 Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Sinds gisteren heb ik plotseling geen stroom meer op de motor. (SG-2100) Toen ik nog wel stroom erop had en hem handmatig naar het nulpunt wilde zetten, merkte ik dat de motor heel langzaam en maar kort draaide, wederom de knop indrukken en dan gaat hij weer een stukje, maakt dan het geluid van een lege accu. Hij staat op usals, kabel van DM8000 naar motor opnieuw gestript en nwe connectors erop gezet. Mijn DM800 aangesloten, maar ook die geeft geen stroom naar de motor. Is dan mijn motor stuk, of zie ik wat over het hoofd?
Ronsworld Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Ik denk dat je voeding van de DM het aan het begeven is. Of de motor loopt erg zwaar?? Kun je testen met een andere voeding/ontvanger? Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
wortellica Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Lijkt me sterk dat beide boxen de voeding kapot is?
Curl23 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Ik heb zojuist een nieuwe motor gehaald, morgen maar eens kijken of het dan wel werkt.
Curl23 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Ik denk dat je voeding van de DM het aan het begeven is. Of de motor loopt erg zwaar?? Kun je testen met een andere voeding/ontvanger? Ron. De motor krijgt geen stroom, van beide boxen niet..
Ronsworld Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Had het ene 0-tje even over het hoofd gezien, dacht dat het om één box ging.. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
dvbs Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 heb je de motor rechtstreeks verbonden of via een uncommitted switch? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
grondstof Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Als je de coax welke naar de motor toe gaat los neemt en de spanning meet moet er 13/18 volt op staan
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Als hij wel zenders kan ontvangen op H en V dan zal die LNB spanning wel goed zijn.. Denk dat zijn motor de diseqc/positioner pulsen niet meer leest. Heb ik met 2 motoren gehad. Heb nu gewoon een multi LNB opstelling. Voor mij nooit meer een rotor..
iemand Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Misschien een keer nieuw vet in de motor ? gr. Erik
mebo870 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Denk dat zijn motor de diseqc/positioner pulsen niet meer leest Wat houd dat in, hoe herken je dat, Omdat ik af en toe ook problemen heb met de motor, het schotel embleempje knippert op het scherm, maar de schotel draait niet altijd. The key to happiness. Stay away from idiots
Curl23 Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Geplaatst: 2 februari 2014 Het probleem is opgelost, vanmiddag de nieuwe motor ertussen gezet, en alles werkt weer zoals het hoort. Allen bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen