Ga naar inhoud


is er een instantie die max prijzen oplegt aan kabelbedrijven voor een tv abo


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben eigenlijk benieuwd,of er een instantie of dergelijk is,die een bepaling oplegt,een maximum prijs aan kabeloperatoren voor een televisie abonnement?

Moeten kabeloperatoren zich houden aan vastgestelde maximum prijzen voor een tv abonnement,of kunnen zij vragen wat ze willen?

Misschien verbaasd jullie deze vraag,maar ik zou durven denken,dat kabeloperatoren veel meer zouden vragen,omdat ze weten,dat de meeste mensen niet zonder tv kunnen,en in bepaalde gebieden zijn zij dan ook soms bijna de enigste die het aanbieden.

Reken er dan bij dat ze in belgie hier de film en de meeste sportrechten hebben en dat ze daar misbruik zouden van kunnen maken.

P.s.ik hoop dat je mijn beslissing in een vrij land respecteert en dat je mij weer niet begint aan te vallen en enkel te antwoorden op mijn vraag,ik denk wel dat ik nog interesse mag tonen en nieuwsgierig mag zijn.Dank je daarvoor

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


P.s.ik hoop dat je mijn beslissing in een vrij land respecteert en dat je mij weer niet begint aan te vallen en enkel te antwoorden op mijn vraag,ik denk wel dat ik nog interesse mag tonen en nieuwsgierig mag zijn.Dank je daarvoor

maar dan moet je ook terug antwoorden he.

Niet terug reageren op een topic dat je start is.......

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...