Mojo Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Mijn laptop met W7 (32bit) duurt zeker 3 minuten. Hoe kan ik zien waar de laptop mee bezig is af te sluiten? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
muppet Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Even het register scannen en schoonmaken ik gebruik zelf pctools registry mechanic hiervoor dit werkt perfect alleen is niet gratis. De meeste gratis registry scanners zijn gratis totdat ze het register moeten opschonen. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
katwezel Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Kijk eerst eens in je task manager M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Tonskidutch Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 windows zal volgens mij geen verbose beeld tonen tijdens afsluiten zoals linux dat wel doet... of misschien toch wel Klik mij maar het kan ook aan veel verschillende zaken liggen - afmelden netwerk - ontkoppelen externe databronnen - ophalen updates / installeren - DNS of IP6 kwesties router - EnnessA - de laatste werkende status als snapshot wegschrijven heel veel oorzaken dus en die zijn wegens de aard en verscheidenheid van omstandigheden niet bij alle gebruikers hetzelfde ciao Second Life Mungo Parker
Mojo Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Geplaatst: 13 februari 2014 Mijn laptop met W7 (32bit) duurt zeker 3 minuten. Hoe kan ik zien waar de laptop mee bezig is af te sluiten? Gevonden!!! Ik heb een NDAS schijf in het netwerk staan. Als je deze installeert op een laptop/pc dan kun je kiezen welke rechten de laptop/pc moet krijgen. Je kan kiezen tussen read only en read and write. De laatste geeft dus een probleem als je dat op meerdere laptops/pc's installeert. Nu heeft alleen mijn laptop nog read and write rechten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen