gerco66 Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 ik zoek de nieuwe zenderlijsten van Astra 4a op 4.8 oost en intelsat 10-02 / thor 5 en 6 op 0.8 West
ronaldsl Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 wat zijn dit nu voor berichten.... ik zou zeggen............. S6 1
cookie monster Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 ik zoek de nieuwe zenderlijsten van Astra 4a op 4.8 oost en intelsat 10-02 / thor 5 en 6 op 0.8 West Als je de satellieten die jij noemt met uw ontvanger scant , heb je de meest recente per keer Heb je blind scan op uw ontvanger ?? = verrekkes handig C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Of je neemt de lijst van Satje en verwijdert de andere sats als je die niet wilt hebben. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen