Ga naar inhoud


Slingbox functie


jer49

Aanbevolen berichten


je kunt met de nieuwe modellen VU+ SOLO2 en DUO2 transcoderen (resolutie / beeldverhouding omlaag bij stellen "on the Fly")

en daarmee op ipad / iphone / android laptop of pC de stream oppikken en dus zien

 

indien je de juiste poorten gebruikt ook buitenshuis. (een en ander heeft dan met slim portforwarding te maken op de router)

vooral dat laatste per iPad of iPhone doen er al de nodige.

 

omdat er virtuele tuners gebruikt worden kun je zelfs via een andere VU+ receiver (middels bouqetten importeren) ook elders kijken waar geen satellietkabel aanwezig is. (maar daarmee is wel de VU+ thuis een vrije dvb-s2 Tuner kwijt, daar die in gebruik is voor het streamen)

 

Als men dat met de slingbox vergelijkt kun je ten dele stellen dat die functionaliteit er dus is.

ciao ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je antwoord. Heb op dit moment een Vu+duo in combinatie met een Slingbox in Nederland staan en kijk hier in den vreemde probleemloos op een laptop. Uit je antwoord begrijp ik dat het systeem dus niet 1 op 1 uitwisselbaar is, helaas. Er is hier op Aruba in het appartementencomplex wel een Internet WIFI verbinding en ik heb zelfs een LAN verbinding aan mogen leggen, maar portforwarding op de centrale router heb ik nog niet aangedurfd. Maar misschien is het simpel.  Ik ga bij terugkeer in Nederland die duo2 toch maar aanschaffen. Weer wat om te hobbiën. :/

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...