Ga naar inhoud


Welke ziggo codes voor Den Helder.


dovedoeme

Aanbevolen berichten


Heb een Dream 800 en wil graag de instellingen v.w.b. freq. en dergelijke wie kan mij helpen.

@dovedoeme,

 

Bent u met mijn vorig bericht met de door mij gegeven informatie nu geholpen ??

Uit een klein beettje fatsoen uwerzijds zou het op zijn plaats zijn, als u een korte reaktie hiervan zou plaatsen,

zodat ik ook mag weten of u er iets aan had of niet.

 

Mijn negatieve ervaringen op dit board zijn, wanneer men iemand uit de brand helpt met een antwoord,

er dan verder het mooi voor "gezien" houdt.

En dat is heel jammer voor de volgende vragenstellers.

 

Mvg.,

SatBaron

aangepast door SatBaron
Link naar reactie
Delen op andere sites

@dovedoeme,

 

Bent u met mijn vorig bericht met de door mij gegeven informatie nu geholpen ??

Uit een klein beettje fatsoen uwerzijds zou het op zijn plaats zijn, als u een korte reaktie hiervan zou plaatsen,

zodat ik ook mag weten of u er iets aan had of niet.

 

Mijn negatieve ervaringen op dit board zijn, wanneer men iemand uit de brand helpt met een antwoord,

er dan verder het mooi voor "gezien" houdt.

En dat is heel jammer voor de volgende vragenstellers.

 

Mvg.,

SatBaron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens,ook bedankjes voor zenderlijsten en picons word vaak overgeslagen het word maar als heel normaal gezien

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens,ook bedankjes voor zenderlijsten en picons word vaak overgeslagen het word maar als heel normaal gezien

 

Ja jóh, wat hebben sommigen "mensen" een verschikkelijke mentaliteit tegenwoordig !

Het is een eigenlijk maar een kleine moeite om even terug te koppelen of je iets aan de

aangereikte informatie hebt gehad of niet.

Wat het helpen betreft van zulk soort  "mensen", gaat het mij tegenstaan om die nog met raad en daad bij te staan.

Zijn ze eenmaal uit de brand geholpen met hun problemen, dan kan de helpende man daarna  "zakken".

 

Eigenlijk zouden de moderators daar iets aan moeten doen, om dit soort figuren te gaan bannen.

En ze in het vervolg niet meer op deze site toe te laten - Dit soort behoren niet op deze Sat4All-"elite" site vind ik.

Maar alleen normaal beschaafde mensen.

 

Mvg.,

SatBaron

aangepast door SatBaron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...