dovedoeme Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Heb een Dream 800 en wil graag de instellingen v.w.b. freq. en dergelijke wie kan mij helpen.
SatBaron Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 @dovedoeme, Volgens de wet van Bartje zijn de Ziggo gegevens: Zigo Frequentie voor de Postcodes 1435 BN - 1873 JW Frequentie in Mhz. - 514.000 en Netwerknummer: 8888 Hoop nu dat je daarmee geholpen bent. Mvg., SatBaron
SatBaron Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 (aangepast) Heb een Dream 800 en wil graag de instellingen v.w.b. freq. en dergelijke wie kan mij helpen. @dovedoeme, Bent u met mijn vorig bericht met de door mij gegeven informatie nu geholpen ?? Uit een klein beettje fatsoen uwerzijds zou het op zijn plaats zijn, als u een korte reaktie hiervan zou plaatsen, zodat ik ook mag weten of u er iets aan had of niet. Mijn negatieve ervaringen op dit board zijn, wanneer men iemand uit de brand helpt met een antwoord, er dan verder het mooi voor "gezien" houdt. En dat is heel jammer voor de volgende vragenstellers. Mvg., SatBaron 9 februari 2014 aangepast door SatBaron
SatBaron Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 @dovedoeme, Bent u met mijn vorig bericht met de door mij gegeven informatie nu geholpen ?? Uit een klein beettje fatsoen uwerzijds zou het op zijn plaats zijn, als u een korte reaktie hiervan zou plaatsen, zodat ik ook mag weten of u er iets aan had of niet. Mijn negatieve ervaringen op dit board zijn, wanneer men iemand uit de brand helpt met een antwoord, er dan verder het mooi voor "gezien" houdt. En dat is heel jammer voor de volgende vragenstellers. Mvg., SatBaron
stevie-v Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Helemaal mee eens,ook bedankjes voor zenderlijsten en picons word vaak overgeslagen het word maar als heel normaal gezien VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
SatBaron Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 (aangepast) Helemaal mee eens,ook bedankjes voor zenderlijsten en picons word vaak overgeslagen het word maar als heel normaal gezien Ja jóh, wat hebben sommigen "mensen" een verschikkelijke mentaliteit tegenwoordig ! Het is een eigenlijk maar een kleine moeite om even terug te koppelen of je iets aan de aangereikte informatie hebt gehad of niet. Wat het helpen betreft van zulk soort "mensen", gaat het mij tegenstaan om die nog met raad en daad bij te staan. Zijn ze eenmaal uit de brand geholpen met hun problemen, dan kan de helpende man daarna "zakken". Eigenlijk zouden de moderators daar iets aan moeten doen, om dit soort figuren te gaan bannen. En ze in het vervolg niet meer op deze site toe te laten - Dit soort behoren niet op deze Sat4All-"elite" site vind ik. Maar alleen normaal beschaafde mensen. Mvg., SatBaron 10 februari 2014 aangepast door SatBaron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen