Ga naar inhoud


Regionale zenders op zwart, FEC Van 3/4 naar 5/6


satede

Aanbevolen berichten

 

Om u nog beter van dienst te zijn hebben wij de beste medewerkers eruit gegooid en onze over gebleven klungels op deze kleine verandering gezet.

Zij zullen, wanneer de uitzendingen die op fox sports 3 zijn afgelopen en er genoeg klachten zijn met spoed de zender door schakelen   

Hopelijk heeft u begrip voor onze minachting tegen over u.

hopende u hier mee voldoende te hebben geïnformeerd

CD

 

 

 

Compleet mee eens. Ben het helemaal zat.... qua zender veranderingen van canal digitaal.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Omdat de Canaldigitaal software in de CD/M& ontvangers voorziet in automatische updates welke ervoor zorgen dat de veranderingen door de ontvanger verwerkt worden zonder dat je zelf iets moet doen.

 

Omdat je bij Canaldigitaal nog keuze vrijheid hebt bij de keuze van ontvanger is de logische consequentie dat je bij niet CD/M7  ontvangers (soms) zelf de veranderingen moet verwerken.

 

Er zijn ook genoeg ontvangers zonder goedgekeurde Canaldigitaal software die een FEC verandering zelf herkennen en aanpassen.

Mijn Rebox ontvangers hebben de FEC verandering zelf zonder tussenkomst verwerkt, evenals mijn Panasonic Flatscreen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft raar, alle zenders omzetten in mpeg4, dus meer ruimte voor meer zenders. Maar ipv meer zenders worden zenders met elkaar gedeeld. Ik snap de ballen er niet meer van.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een complete Fastscan lijst ingeladen maar dan nog geen beeld op Zappelin, dus het heeft niets te maken met de FEC verandering. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat het uitgezonden wordt op de Foxsport 3 transponder, en ik heb een familie HD pakket met Zappelin24 maar geen foxsport en dat daardoor het niet goed gaat omdat het normaal de transonder is van Foxsports.

Ik zal morgen nogmaals eens kijken.

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze zenders delen de transponder, je zal dus afhankelijk van het tijdstip of Foxsport of Zappelin zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik, maar om 18:30 was er zappelin24 uitzending en geen foxsports3. Ik denk dat de id van Foxsports3 uitgezonden wordt terwijl er zappelin24 op de transponder zit, ik heb geen abbo op foxsports maar wel op zappelin24. Maar doordat de ID niet klopt zal de kaart geen toegang krijgen terwijl dat wel zou moeten.

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er kanalen gedeeld moet worden, waarom dan niet met Holland doc 24? Deze zender heeft blijkbaar een voorkeur behandeling. Of komt Canaldigitaal met een voorlichting voor kinderen om uitteleggen waarom zappelin24 een kanaal moet delen met fox sports3? Mijn dochters van 6 en 8 kunnen niet wachten op de uitleg van Canaldigitaal.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja op dit moment wordt op het kanaal van zappelin24 met mijn familie pakket ADO-Heracles uitgezonden.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er kanalen gedeeld moet worden, waarom dan niet met Holland doc 24? Deze zender heeft blijkbaar een voorkeur behandeling. Of komt Canaldigitaal met een voorlichting voor kinderen om uitteleggen waarom zappelin24 een kanaal moet delen met fox sports3? Mijn dochters van 6 en 8 kunnen niet wachten op de uitleg van Canaldigitaal.

Ik denk omdat Fox Sports 3 minder zenduren heeft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon weer een kwart van de wedstijd van ADO gemist omdat ze weer zitten te pitten bij CD. Ongeloofelijk heb je een betaalzender, kun je naar sesamstraat kijken.

Schande hoe CD met zijn klanten omgaat.

aangepast door eppie111

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon weer een kwart van de wedstijd van ADO gemist omdat ze weer zitten te pitten bij CD. Ongeloofelijk heb je een betaalzender, kun je naar sesamstraat kijken.

Schande hoe CD met zijn klanten omgaat.

En je kunt nu wel een klacht bij foxsports neer leggen, hoe CD hun zender beheerd.

MAAR,,, daar hebben ze ook schijt aan de klanten zolang het geld voorlopig maar binnen is. 

Ze hebben niet eens het fatsoen om te reageren.

Ze beseffen blijkbaar niet, dat de "service" van CD op den duur ook HUN klanten (lees geld) gaat kosten.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad erikje, waarom geen deelkanaal met bijvoorbeeld sport1 golf of holland doc 24?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...