Ga naar inhoud


Regionale zenders op zwart, FEC Van 3/4 naar 5/6


satede

Aanbevolen berichten

Bij geen live voetbal doordeweeks op fox sports 3, zappelin24 tot minimaal 19:30 uur laten uitzenden. Dat lost denk ik het probleem ook al aardig op.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op dit moment is er geen beeld op zappelin24. Op Fox3 is er nu Heracles tv. Had nu graag zappelin24 gezien. Tja jammer.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even checken, maar ik heb nog steeds geen beeld/audio op het kanaal van Zappelin. Ik ontvang echter wel de EPG en time bar. Ik heb dus de zenderlijsten opnieuw ingeladen.

 

Gisteravond ook al contact gehad met CD. Het enige zinvolle advies wat men dacht mij te kunnen geven is het uitvoeren van een volledige fabrieksreset van mijn ontvanger. Uitgelegd dat de rest van de kanalen het allemaal wel doen behalve Zappelin. Weer het advies om een fabrieksreset uit te voeren. Ik zie niet in waarom ik dan een fabrieksreset moet uitvoeren.

 

De dame van CD gaf mij nog het advies dat wanneer fabrieksreset niet had geholpen het gewoon af te wachten. Krijg het gevoel dat je als CD klant voor dom wordt gehouden. Ze hebben een machtspositie en dat weten ze. Ze gaan er maar vanuit dat de klanten de hen door de strot geduwde zender en transponderwisselingen maar op de koop toenemen. Wordt er onderhand wel n beetje moe van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen kwestie van eenvoudig hakken op CD. En je haalt ook een ander issue aan, wat veel gebruikers een doorn in het oog is. Het hele concept van door CD gecertificeerde ontvangers..... Natuurlijk voor de doorsnee schotelkijker kijker die gewoon de Nederlandse zenders wil ontvangen geen probleem. Er zijn ook schotelkijkers die iets meer wensen danwel eisen hebben waarbij een CD gecertificeerde ontvanger niet volstaat. Dus om daar nu t probleem neer te leggen, tot drie dagen terug werkte het anders prima op mijn VU Solo2. Ik gun CD een goede jaaromzet en heb ook nog begrip voor het feit dat er keuze's worden gemaakt voor slotsharing en de daarmee gepaard gaande zenderwisselingen.

 

Waar het me om gaat is dat wanneer je geen gecertificeerde CD ontvanger hebt, het concern feitelijk zegt, tja hier verlenen we een beperkte tot geen service op.

 

In het gesprek met CD van gisteravond gaf de medewerkster ook aan dat ze problemen hadden en dat er aan een oplossing werd gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds begin deze week is jimjam ook in mpeg4 te ontvangen. Misschien had canaldigitaal dit kanaal beter met Fox3 kunnen delen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een Fast  Scan heb gedaan krijg ik bijna alle kanalen weer terug.

Behalve Zappelin/zap24 +rtl lounge + Jim Jam dutch.En de laatste kijk mijn kleindochter altijd naar.

Hoe krijg ik die er weer bij. heb van alles geprobeerd.

Graag een oplossing.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat voor ontvanger heb je?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu live voetbal op fox sports 3. Willem II - Achilles 29.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn familiepakket nu live te zien op fox sports 3 de wedstrijd nac- roda jc.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een Fast  Scan heb gedaan krijg ik bijna alle kanalen weer terug.

Behalve Zappelin/zap24 +rtl lounge + Jim Jam dutch.En de laatste kijk mijn kleindochter altijd naar.

Hoe krijg ik die er weer bij. heb van alles geprobeerd.

Graag een oplossing.

Peter

Ik zie dat Jim Jam nu ineens in het familie pakket zit, dat was eerst toch niet?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...