1pm Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 heeft iemand een beschrijving hoe je een scan doet met een openbox in het menu dan voor een andere zenderlijst , i ken die zelf niet nl en is voor een kennis in spanje . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
pensionista Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Weinig kennis van recievers. Ik heb n SAB titan en wil de zenderlijst opnieuw inladen i.v.m. wijzigingen die canaal plus aangebracht heeft. Daardoor zijn enkele zenders weggevallen.Wie kan mij dit doorgeven ZONDER moeilijke begrippen,want daar snap ik niets van.In de handleiding van SAB staat dit helaas niet.
1pm Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Tja kan ik je niet mee helpen maar alleen zijn vrouw zit op moment in lloret nl en die weet niks dus als iemand me een link of kan vertellen hoe en wat kan ik haar helpen nl 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
FrankS Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Weinig kennis van recievers. Ik heb n SAB titan en wil de zenderlijst opnieuw inladen i.v.m. wijzigingen die canaal plus aangebracht heeft. Daardoor zijn enkele zenders weggevallen.Wie kan mij dit doorgeven ZONDER moeilijke begrippen,want daar snap ik niets van.In de handleiding van SAB staat dit helaas niet. Ik weet niet welke SAB Titan u heeft? Die nieuwe zenderlijst ophalen kan bij de SAB HD Titan 3606 door middel van een fastscan. Via menu naar satelliet installatie en dan voor een fast scan kiezen van canal digitaal, naar keuze SD of HD zenderlijst van de nederlandse zenders onder de eerste kanaalnummers. Wavefrontier T55 met 4x Inverto Multiconnect Quad posities 13E/19.2E/23.5E/28.2E Homecast HS9000 CI CD PVR 1TB en Homecast HS2100 CI CD USB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen