Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen hoe ik vara gemist op de dreambox kan ontavngen. Bij de software die OpenPli laadt zit die mogelijkheid niet.

Ik heb nog een vraag: hoe kan ik dat soort uitzendingen opnemen? Met de instant record-knop gaat het niet.

Geplaatst:

De plugin heb ik geïnstalleerd. Ik kan wel de afgelopen uitzending van Borgen volgen, maar ik kan hem niet opslaan. Alle knoppen geven een teken van 'buiten functie' aan. Op het internet heb ik vergeefs gezocht naar een oplossing. Is er iemand die weet of dit kan? En zo ja, hoe?

Geplaatst:

Dat gaat ook niet! Het is een stream bedoeld om te kijken. Opname mogelijkheid zit er uiteraard expres niet in. Op de PC zijn wel zogenaamde stream captures mogelijk.

Geplaatst:

De plugin heb ik geïnstalleerd. Ik kan wel de afgelopen uitzending van Borgen volgen, maar ik kan hem niet opslaan. Alle knoppen geven een teken van 'buiten functie' aan. Op het internet heb ik vergeefs gezocht naar een oplossing. Is er iemand die weet of dit kan? En zo ja, hoe?

Hmmm... misschien dat ik hier iets mee kan doen. Brengt me wellicht op een idee.

Geplaatst: (aangepast)

Jammer ................ graag. :D

grts

aangepast door Michel
Dat heeft allemaal niets meer te maken met je oorspronkelijke vraag en hoort bovendien niet in het dreambox forum thuis.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen