rolandroland Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 Bij sommige televisies of satelliet ontvangers kan ik de achtergrond "kleur" van zwart naar lichtgrijs maken. Indien ik dan kies voor doven- en slechthorenden ondertiteling is de achtergrond van de tekst lichtgrijs. Ik vind dit beter dan de zwarte achtergrond. Helaas wil dit niet bij elke ontvanger of televisie toestel? Zodra ik dan 888 in toets wordt de achtergrond weer zwart bij sommige modellen. Wie weet hier meer van?
Tonskidutch Geplaatst: 6 februari 2014 Geplaatst: 6 februari 2014 op closed source receivers en TV's kun je dat niet beinvloeden welke receiver heb je? op open source linux bakkies kun je veel meer en dat is ook meermaals beschreven hoe. misschien dat je ons dat nog als info kunt meegeven bij de vraag Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
rolandroland Geplaatst: 6 februari 2014 Auteur Geplaatst: 6 februari 2014 Bij deze ontvanger wil het wel: Topfield TF5300K Bij deze niet: 9000HDPVR (Satelliet) ON-1011TPVR (DVB-T) Via HDMI kan helaas geen teletekst signaal worden vervoerd, maar mijn TV ontvanger (Philips) kan het ook niet lichtgrijs maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen