sattv4iedereen Geplaatst: 7 februari 2014 Geplaatst: 7 februari 2014 Beste avadel Ik begrijp je antwoord niet dat je schrijft "Jammer dat je aan alle kanten wordt kaal geplukt". Als je een brief verstuurt is het toch ook normaal dat je er een postzegel op doet om hem ergens naar te laten bezorgen? Wat is er anders aan als je signalen verstuurt die ergens anders opgevangen moeten worden. Sprietje, dit van de post,vind ik maar normaal,dat je er een postzegel op moet kleven.Wanneer ik er niet mee akkoord zou gaan,dan is,dat ik eerst 5 minuten reclame zou moeten lezen,vooraleer ik de eigenlijk brief kan lezen.Want dan zou ik zeggen,de adverteerders van die reclame,kunnen de kosten dragen om die te verzenden. Ik kan nu de verwijt krijgen dat ik appels met peren vergelijk,en kan ook begrijpen,dat het verspreiden van signalen geld kost.Maar misschien ben je het niet eens met mij,maar ik vindt dat "zij" de transportkosten ten hune laste moet nemen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen