Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenmiddag Vrienden

Ik heb een  vraagje en dit is het volgende

Nu de Olympische spelen  binnen niet al te lange tijd gaan beginnen, heb ik vernomen dat er op de 12.5 west  een hele hoop feeds zijn te ontvangen door middel van een blindscan mogelijkheid.

Nou zou ik dit ook wel willen uitproberen maar weet eigenlijk niet zo goed of dit mogelijk is op mijn  VU Solo 2 met open pli 4.0.

En eigenlijk als het wel kan zou ik graag eens uitleg willen hoe ik dit nou dan zou moeten doen, en ook of ik door zoiets niet mijn zenderlijst kwijt raak die er nu in staat (de laatste van HAns)

Wie kan  deze sportfanaat helpen

Groeten

Vriendje Stokvis

Geplaatst: (aangepast)

En dan kan ik dus niet mijn zenderlijst kwijtraken Tonski als ik zo'n blindscan doe via de plugin ?

Vind trouwens onder systemplugins alleen de cable scan plugin kan dat kloppen ???

Greetz

aangepast door Vriendje Stokvis
Geplaatst:

als je vooraf even een backup maakt naar pC met dreamboxedit, uitlezen van de receiver en opslaan op uniek mapje op pC

ben je zeker dat je ook terug kunt

ik gebruik geen blindscan zelve dus kan geen garanties geven over de werking t.o.v. je huidige settingslijst

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

standaard pli. ;)

menu-instellingen-zenders zoeken-handmatig zoeken

je zal merken dat je onder " zoekmodus " verschillende mogelijkheden hebt.

je kan ook instellen dat je zenders niet gewist worden; er komt dan een lijst bij

"last scanned"

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Ok dirorica die handmatige scan die was mij inderdaad ook wel opgevallen maar hier kan ik toch geen feeds mee opzoeken of zie ik  dit nou verkeerd ?

Ik las dat een blindscan mogeliijkheid een satelliet in hele kleine stapjes afzoekt om de tussenliggende frequenties niet  te vergeten .

Geplaatst:

probeer het eens. ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Goedemorgen  dirorica

Ik wil dat zeker wel proberen , alleen weet niet goed hoe dit aan te pakken/

Met een handmatige scan moet je maar net weten hoe de feedfrequenties zijn ja of je moet ze rechtstreeks overnemen van het forum hier.

Met zo'n blindscan scant hij de satelliet toch stapje voor stapje af wat je met handmatige scan niet voor elkaar krijgt (corigeer me als ik het mis heb hoor)

greetz  Vriendje Stokvis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...