blitzteam Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 ik heb de laatste software van Sparks geinstalleerd.ik ga naar menuinstalcable installauto instalhij vind nu diverse kanalen waaronderfilm 1 premnet 5eenwdrfrance 2rtl5 hdsbs hdetc etc etcmaar er ontbreken diverse kanalen, waaronder nl 1 nl 2 nl 3 etc,etc etcals ik via mijn ziggo box laat scannen vindt de ziggo box gewoon alle zenders, plug ik de coaxkabel in de sab, dan is het na het scannen, maar een gedeelte van de beschikbare zenders beschikbaar.wat is hier aan de hand Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
JanLuc Piccard Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Dan staan de frequenties er niet in of niet goed in en moet je die handmatig toevoegen of wijzigen Hier kun je de freq. vinden https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/frequentiesoverzicht
DaVito Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Gewoon een blindscan doen oftewel een volledige scan duurt iets langer maar dan heb je ze allemaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen