smetje limb.BE Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 heb je er een harde schijf inzitten frank koppel die anders eens af en probeer dan je software nogmaals te laden want als er een backup op je schijf staat,dan kun je ook wel eens kans hebben dat het niet lukt met software te laden 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Mojo Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Of je moet er mee naar Nijmegen komen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Frank Duster Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Geplaatst: 10 februari 2014 (aangepast) Probeer eens een andere browser?? bv Ghrome of Firefox. Heb ik nu óók al geprobeerd... Same story!!! Bij 7% HANGEN! Wat blijft er nog voor 'n optie over (géén onzin graag!) buiten het raam uitdonderen? HDD óók al afgekoppeld, same... Dat is die 7% waar ie bij blijft hangen. Sorry Mojo, leuk aanbod, té ver omrijden. Amersfoort is te doen. 10 februari 2014 aangepast door Frank Duster
dvbs Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 (aangepast) De enige keer dat hij bij mij niet volledig wou flashen op de gebruikelijke wijze was bij een corrupte nfi (met dflash aangemaakt) Heb je enkel Pli proberen te flashen of heb je de originele image van Dream nu ook al geprobeerd? 10 februari 2014 aangepast door dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
usefullaliman Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Heb je een andere pc geprobeert?(mischien wel?)anders mag je naar Ede komen(als je het wilt natuurlijk) dan kunnen we het hier eventueel voor je oplossen. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Frank Duster Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Geplaatst: 10 februari 2014 (aangepast) Heb je een andere pc geprobeert?(mischien wel?)anders mag je naar Ede komen(als je het wilt natuurlijk) dan kunnen we het hier eventueel voor je oplossen. Iedereen uit de buurt van Vianen-Utrecht die mij daadwerkelijk willen helpen mogen mij een PB sturen met de gebruikelijke gegevens + telefoonnummer. Diegene die het kortste bij is/ligt in die buurt wil ik graag benaderen om een afspraak te maken (dán heb ik zeker/eerlijk -heid). En graag een prijsopgave maken AUB? Ik ben geen boogieman, ik wil alléén mijn Box in orde krijgen. Alles eromheen boeit mij niet! (als je begrijpt wat ik bedoel? (van mij en niet OB)) De enige keer dat hij bij mij niet volledig wou flashen op de gebruikelijke wijze was bij een corrupte nfi (met dflash aangemaakt) Heb je enkel Pli proberen te flashen of heb je de originele image van Dream nu ook al geprobeerd? Ik heber al verschillende erin geduwd, maar geen effect, alléén maar ophangen tussen 5-10% (verder is ie niet gekomen) 10 februari 2014 aangepast door Frank Duster
usefullaliman Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 (aangepast) als je in amerfsoort woon ,dan is ede toch niet al te groote afstand?ik heb je een p.m. gestuurt als je langs wilt komen dan krijg je me prive gegevens. 10 februari 2014 aangepast door usefullaliman "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Frank Duster Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Geplaatst: 10 februari 2014 Ik woon in Brunssum, maar we zijn wel eens vaker bij Vianen te vinden, familie van vriendin. De weg erheen is al 160+ km. En dan houd ik het graag een beetje in de buurt van Vianen-Utrecht. Maar inderdaad, Ede is maar 15km + 7 min verder.
ronaldsl Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 in de 7000 tijd wou een paar uur helemaal van de stroom af (dus stekker eruit) ook wel eens helpen.
Codx Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Ik vraag me toch af of je geen verkeerde of corrupte image gebruikt. Anders zal die niet blijven hangen of het kan ook aan je browser liggen. Want normaal krijg je een foutmelding tijdens het flashen. Maar goed er zijn genoeg mensen die je willen helpen inmiddels. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Frank Duster Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Geplaatst: 10 februari 2014 (aangepast) Ik vraag me toch af of je geen verkeerde of corrupte image gebruikt. Anders zal die niet blijven hangen of het kan ook aan je browser liggen. Want normaal krijg je een foutmelding tijdens het flashen. Maar goed er zijn genoeg mensen die je willen helpen inmiddels. Eigenlijk heb ik nog niks gebruikt, ik wil het wel gebruiken, maar ik krijg niks in de Box. Geen image, geen bootloader. 10 februari 2014 aangepast door Frank Duster
Spacerpower Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 ga m helpen heeft gebeld VU+Ultimo 4K
Moderator ceesv Geplaatst: 10 februari 2014 Moderator Geplaatst: 10 februari 2014 We zijn benieuwd naar de bevindingen en de afloop. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ronaldsl Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 ga m helpen heeft gebeld Geweldig van je......laat het ons weten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen