Ga naar inhoud


Hoelang zal sd nog bestaan op 19 oost ?


1pm

Aanbevolen berichten


Ja RTL 4  HD, dat had ik heel goed gelezen.

 

Nou goed, geen mobile telefoon maar een computer. Ken jij nog mensen die met een computer werken van 10 jaar oud? Ik niet.

Wel sprietje,ik heb hier nog een staan dat perfect draait op windows 98 waar je zelfs nog beperkt mee kan surfen,maar gebruiken,dat is iets anders.

Wat ik hier wil aankaarten,is dat er eigenlijk veel geldverspilling is om zowel in sd als hd uit te zenden.Je weet echter als je satelliet ontvangst doet,je hardware een zeer korte levensduur heeft.

En wat is de volgende stap rtl4 hd en rtl4 3D?Want als ze 3D uitzenden,moeten ze ook nog in hd uitzenden,want een 3D uitzending bekijken op een normale tv,is niet echt te doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mimisiku

De kosten voor het maken van een programma voor een commerciële zenders wordt bekostigd uit de reclameopbrengsten.
Net zo goed mensen die op de kabel zijn aangesloten voor de kabel moeten betalen om deze te exploiteren, moet je ook betalen voor satellietontvangst om de uplink kosten en de transponderhuur te kunnen bekostigen.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik denk dat je een vergissing maakt.

35 of 70 mm film is bedoeld voor zeer grote schermen, op een HD scherm van pakweg 1 tot 2 meter geeft dat een haarscherp beeld.

 

Ouderwets celluloid had een oplossend vermogen wat de lens van de camera overtrof.

Een gescande film haalt gemakkelijk 8k

 

Cees, dat klopt niet wat je daar zegt. 35mm celluloid film negatief tot op de laatse molecuul gescanned is met 4 k naar intermediate perfekt haalbaar. De resolutie heeft niets te maken met de lenzen van destijds. Die waren gewoon goed.

Nu weet men een betere sferische en chromatische aberatie te halen maar de verschillen zijn in resolutie niet waar te nemen.

De filmlook van de vijftiger jaren is niet te vergelijken met de filmlook van nu...zeker niet na de komst van de Arri Alexa camera.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Niet te veel over discussiëren. In de techniek is progressie heilig. Ik ga lang genoeg mee in deze wereld om me niet meer gek te laten maken. 20 jaar geleden was een 486 PC het beste, superVga, processorsnelheden gingen maar omhoog. En altijd was de nieuwste de beste... Pfffff. Ratrace... Zal mijn tijd wel duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Computers, kom op zeg dit is een satelliet tv forum, daar hebben we het over de LDK 14 en tegenwoordig over de RED.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...