lang Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 (aangepast) Onze TF5000PVR is na 8 jaar trouwe dienst overleden. Nu wil ik graag de data op de harde schijf verplaatsen naar de PC. Echter de PC herkend de schijf niet. Welke mogelijkheden heb ik nog? 10 februari 2014 aangepast door lang
Gast Mimisiku Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 In een andere nog werkende TF plaatsen. Dan bestanden overhevelen.
wiljo Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Dat werkt idd niet want een Topfield gebruikt FAT24 formattering en wordt niet gezien in een Windows machine zeker niet als hij zelf op NTFS geformatteerd is. Ik zou proberen als je de opnames wilt behouden de 5000 weer aan de praat te krijgen, ik weet bijna zeker dat de voeding kapot is, voor pakweg 16 euro aan (bolle) elko's vervangen en hij doet het weer. De .rec bestanden op je schijf kun je wel bewerken met VideoReDo mits je ze op de pc weet te krijgen. Een aantal jaren geleden gebruikte ik de Topfield 4000 pvr, daar kon je door gebruik te maken van tftool rn tfcopy bestanden op je pc bewerken, weet natuurlijk niet of de topfield 5000 pvr dit ook aan kan? zie http://www.kluesener99.de/ Wiljo
wiljo Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Maar zijn ontvanger is na 8 jaar kapot gegaan de elektronica werkt dan niet meer dus kun je ook niets meer overzetten naar de pc Anders was het geen probleem ts heeft de HDD eruit gehaald en in een pc gezet maar dat werkt dus niet ivm met een afwijkende formatering van FAT24. Met de topfield 4000pvr kon ik de HD aan de z.g.USB Hard disk storage hangen en het inderdaad FAT 24 omconverteren naar FAT32. Wiljo
wiljo Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik denk niet dat je het snapt de ingebouwde HDD is een IDE schijf die kun je volgens mij niet aan een USB storage hangen. Ja bij de topfield 4000 pvr gebruikte ik ook de IDE Harde schijf, met name de Western WD caviar SE Enhanced IDE Hard drive 200 GB werkte prima , dus ook om aan de pc te hangen en FAT 24 bestand om te converteren naar FAT 32, om bestanden (film) te benaderen. En in het programma TFtool/TFcopy kun je dit doen.
SatMac Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Hallo Lang, Met het programma TOPFHDRW op de pc kun je de harde schijf mounten en uitlezen. En natuurlijk alles op de pc zetten. Gaat prima! Jelle
Steve Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 vervang C22 en C17 in de voeding (Door 1000 uf/25v)
Waldosoft Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 Hallo Lang, lang nix meer van je gehoord , als je dat ding nog hebt, klop r dan met nen dikke hamer op, komt r nog nix uit dan is ie ook overleden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen