Ga naar inhoud


Ongenuanceerde vragen...ik erger me er aan...


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Hoe lang duurt een moderatoropleiding  ?? :eek:  :whistle:  ;)

 

Eeuwig!

 

En zijn die verzekerd ?? :eek:  :whistle:  ;)

 

Ja, van slapeloze nachten!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik erger me ook soms aan bepaalde vragen,en vooral van die persoon die leden gaan verwijten die echt niet aangenaam was.Ik ben blij dat michel daar kordaat heeft opgetreden.

Ik hou er wel rekening mee,dat ik ooit ook een beginneling was.Maar inderdaad,bepaalde vragen zijn overbodig mochten ze eens enkele uren dit board lezen en het net gebruiken via google.

Echter laat ik het aan de moderators over,of de vraag van beginnende leden toelaatbaar is of niet.

Soms doe ik wel de moeite om beginnelingen helpen,maar als iemand bvb vraagt "hoe flasch ik een dreambox" laat ik links liggen dat staat al kweetnie hoeveel keren uitgelegd op dit board.Zoöok op internet.

Ik zou ook geen succes hebben met zoeken met "Flaschen". Ook gevorderden doen het niet altijd correct.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je voor de gein eens een jaartje moderator zijn :)

 

Maar daar wen je wel aan denk ik..

dat is jou taak daar waag ik me niet aan daar heb ik een veel te opvliegend karakter voor en daarbij heb ik ook niet de kennis van alles wat met het satteliet te maken heeft ;) aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook geen kennis hebben van alles wat satelliet aangaat , als je de kennis die je hebt deelt en verder mee wat opzoekingen doet om tot oplossingen te komen is dat al ruim voldoende.

Als je dan ook nog eens alles op een vriendelijke manier in goede banen kunt lijden dan ben je een goede moderator.

Of een vraag nu goed of slecht geformuleerd is maakt toch niet uit met enkele gerichte vragen ben je er zo achter wat de bedoeling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar ik mij aan stoor is dat eeuwige gescheld en gehak op CD, bijna elk topic waar CD ter sprake komt eindigt meestal in gescheld op deze club, het bederft heel vaak interessante topics......en nee ik ben geen CD-medewerker of anderszins verbonden met deze club

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...