Ga naar inhoud


geheel nieuwe picons gemaakt voor UPC kabel


stevie-v

Aanbevolen berichten

hierbij de picons voor UPC kabel,alle radio en tv zenders zijn voorzien van een nette picon voor op of aanmerkingen kan je me altijd een berichtje sturen....het was nogal een werk dus even een klein berichtje met op of aanmerkingen of bedankje word zeker gewaardeerd !

aangepast door stevie-v
  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit bedoel ik nou downloaden en nog geen tijd om een berichtje achter te laten,zo gaat mijn zin over en heb ik ook niet veel zin meer om deze picons te blijven voorzien van updates !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net gedownload en was ze aan het bekijken.

Men wel de tijd geven om te kijken.

De radio zenders had ik nog niet en ga ik zeker toevoegen als ook de lokale omroepen.

Verder vind ik de picons die ik zelf gebruikt iets strakker en duidelijker en blijft ik ook gebruiken.

Maar dat is persoonlijk.

Mooi om ze samen te voegen en zo alles compleet te maken.

Super bedankt verder.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net gedownload en was ze aan het bekijken.

Men wel de tijd geven om te kijken.

De radio zenders had ik nog niet en ga ik zeker toevoegen als ook de lokale omroepen.

Verder vind ik de picons die ik zelf gebruikt iets strakker en duidelijker en blijft ik ook gebruiken.

Maar dat is persoonlijk.

Mooi om ze samen te voegen en zo alles compleet te maken.

Super bedankt verder.

ieder zijn persoonlijke smaak ik heb ze bekeken ik vond het maar een zooitje ongeregeld van bijeen geraapte picons,maar toch bedankt voor je reactie

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe nooit zoveel met Picons. Heb voor de lol eens deze set geladen. Vind het prachtig dat het nu ook voor UPC werkt. Met veel dank aan de maker(s). Mag ook eens gezegd worden! Bestaan die Picons ook voor Digitenne? Of kan ik ze zelf renamen/kopiëren? Gaat tenslotte om de revérence regel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe nooit zoveel met Picons. Heb voor de lol eens deze set geladen. Vind het prachtig dat het nu ook voor UPC werkt. Met veel dank aan de maker(s). Mag ook eens gezegd worden! Bestaan die Picons ook voor Digitenne? Of kan ik ze zelf renamen/kopiëren? Gaat tenslotte om de revérence regel...

je kan ze zelf koppelen aan de juiste zenderreferentie mocht je dan nog picons missen dan wil ik ze wel voor je maken Mimisiku...dus heb je rquests laat het gewoon even weten en bedankt voor je bericht en positieve reactie !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou moeten werken ja ,de zenderreferentie koppelen aan de juiste picon zo werkt het voor satelliet en kabel

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 SD picons gecopieerd en gerenamed naar de Digitenne referentie. Heb deze naar de picon directory op de Dreambox verplaatst. Zie echter geen picon bij Digitenne. Hoe koppel ik deze picon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai zelf PLI en dan is de zenderreferentie voldoende meer is er niet nodig,box misschien even herstarten ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het gevonden. Heb de zenderreferenties gevonden. Alle Digitenne referenties gerenamed aan de hand van bestaande zenderpicons uit de UPC lijst. Herstart deed niets. Hedb vervolgens de Plugin 'SetPicon' uit de feed geinstalleerd. Vervolgens de picons per kanaal gekoppeld. Lang werk voor 'slechts' 34 kanalen.  Maar het werkt prima.. Hele gebeuren van satelliet, kabel en digitenne nu van picons voorzien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi dat het gelukt is !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel leuk dat spelen met die Picons. Ga me daar eens wat meer op inlezen. Begrijp inmiddels dat het een PNG plaatje is met de zender referentie. Snap alleen niet direct waarom er ook in de Picon map een heleboel subdirectories staan in de vorm van een referentie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort worden de npo radio en tv zenders voorzien van nieuwe logo's als het goed is ergens in maart het gaat dan om zo,n 20 logo's die worden vervangen dus hou deze topic in de gaten voor de picons voorzien met de vernieuwde logo's

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...