Ga naar inhoud


Tips of vragen om over te stappen vanaf Windows XP?


winwiz

Alleen voor XP gebruikers.  

11 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Zeer binnenkort stopt de ondersteuning van Windows XP.

  • Voor sommigen is het geen probleem, die gebruiken al een ander OS.
  • Weer anderen denken: het zal mijn tijd wel uit duren...  
  • en weer anderen: O jee en nu?

 

In eerste instantie start ik met een enquête daar ik wel benieuwd ben hoe je erin staat.

 

De verdere bedoeling van deze thread is om mensen te helpen bij het overstappen

 

Ik wil geen meningen hier over dat het belachelijk is dat de ondersteuning stopt en dat soort dingen. Bij deze ben je gewaarschuwd. Doe je het toch kun je een waarschuwing verwachten.

 

Simpel en klaar als iemand over wil, en tegen moeilijkheden aan loopt,: Stel je vraag en we proberen je te helpen. Als een onderwerp bijzonder/ingewikkelder/langer is pik ik hem er tussen uit en zet hem apart om het overzichtelijker te houden.

 

In bijzondere gevallen wil ik overwegen om mee te kijken bij de vraagsteller op zijn/haar computer of laptop mits het lukt qua tijd.

 

 

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begin met een eerste tip iets om te lezen:

 

http://computerworld.nl/software/81114-zo-stap-je-thuis-over-vanaf-xp

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...