Ga naar inhoud


[Strong] Nokia 9302s: Gouden Tip gevraagd!


Gast

Aanbevolen berichten

Heb hier nog steeds de Nokia 9302 staan. Het ding is helemaal dood. Je hoort em wel aanschieten als je de stroom erop zet (gewoon en in CHA) maar connecten ho maar. Niet met hyperlink, niet met strongloader. Wel gebeurt het dat wanneer ik de decoder uitzet tijdens de pogingen om te connecten, en dus de loader of hyperteminal aan laat staan, er daarna vreemde tekens in het scherm komen an de loader en hyperterminal. Blijkbaar is er wel enig contact.

 

aangezien beide oplossingen niet werken: wie heeft de gouden tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@HCE

dacht het niet!! Nokia 9302s = strong8000. Aangezien het hier om het patchen gaat is dit forum beter. Immers er zijn hier gewoon meer berichten over dit onderwerp te vinden.

 

Nokia forum zitten meer onderwerpen als dvb2000 en mediamasters(9200 9500 9800), etc.

 

@W zoek eens op patchen strong8000 of dode strong etc(met de optie alle berichten aan). Er is hier echt veel over te vinden als je even zoekt.

Deze tip is er alvast een:

met loader2000 en de juiste com instellingen

- In het onderste venster toets het volgende:

"h" geeft ie het menu weer?

"control + c" verschillende malen, geeft ie iets weer?

"g" gaat het display weer aan?

(met "c" en de juiste bin file geladen kun je als het nodig is dan weer de firmware er opnieuw in zetten, start drukken(wel alle kabels aansluiten en goed aandraaien)).

En zet nooit tijdens het patchen je receiver uit!!!!

 

Suc6,

 

gr TheMenk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad mogelijk dat je hem echt kapot patched, ik heb er hier een kunnen herstellen door de rom's uit een bliksemschade bakje te halen en in de 'dode strong' te zetten.

Deze ontvanger is weer springlevend geworden.

 

Dus als het echt echt echt echt niet meer lukt. Zoeken naar een sloop bak !

 

MVG Joan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is iemand die zich gemeld heeft dat jij de flash opnieuw kan programmeren waardoor het apparaat weer zal gaan werken. Dus daar is mijn hoop nu op gevestigd. Succes gegarandeerd zegt hij.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik heb ook van alles geprobeerd maar hij doe ook niets meer ,dus als eriemand is die mij ook wil helpen .hoef niet voor niets natuurlijk ,hou ik me graag aan bevolen

 

bedankt al vast

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...