de mon Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 In A staan schotels tov de bergen.Daarstraks zag ik in Vietnam mensen die op een boot leven. Straatarm zou je denken maar daar stond een schotel met lnb met veel draden. Ben ik nu dom en ik kijk naar Telenet en zij kijken sateliet.Wellicht gaat het daar ook niet met antenne. Zoals een neger met een gsm die voor zijn stro hut zit. 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
cookie monster Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Terristische analoge of DVB-T ontvangst hangt van plaats tot plaats , want het signaal is toch zeer richtingssgevoelig voor ontvangst !! Ook het aanbod t.o.v. satelliet scheelt toch ook !! En als er terristisch geen ontvangst is: Satellietontvangst op een boot , mmmm , welke schotelformaat & sat ?? Kabel is niet overal beschikbaar !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Wimo01 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik ken er ook zo een, gene nagel om aan hun g.. te krabben maar hebben toch nen draagbare schotel. Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2 / 23.5 / 13 / LG 49inch 4K Belgie : TVV abo. AIO met basic+ / VU+ Zero 4K DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88 /19.2 / 23.5 / 13 / LG 55LA6908
cookie monster Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 [OFF-TOPIC] Mercikes voor die foto , ik was die link kwijt , ook via goegel Er is er ook nog een van , met de achterkant [/OFF-TOPIC] C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
sattv4iedereen Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 In A staan schotels tov de bergen.Daarstraks zag ik in Vietnam mensen die op een boot leven. Straatarm zou je denken maar daar stond een schotel met lnb met veel draden. Ben ik nu dom en ik kijk naar Telenet en zij kijken sateliet.Wellicht gaat het daar ook niet met antenne. Zoals een neger met een gsm die voor zijn stro hut zit. Ooit een reportage gezien waar één dorp het moest doen met één gsm,en niemand klaagde. Als je met het minste tevreden bent bvb FTA,dan ben je er al voor 100€.Op een boot,is dit soms de enige manier als je iets wil zien. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sprietje Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Tja, in de woestijn lopen ze ook met schotels te zeulen.
Joepje Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Zoals een neger met een gsm die voor zijn stro hut zit. Tja, weet je meteen waar onze "ontwikkelingshulp" naar toe gaat...
Aanbevolen berichten