Ga naar inhoud


Betaald voor Setopbox, maar geen Veronica meer


Gast pcinfo

Aanbevolen berichten

Ik ben al 10 jaar trouwe klant.

Als je echt alleen het SetTop pakket had dan kan je wel een trouwe klant zijn... maar niet eentje waar CDS/M7 veel aan kan verdienen.... Vandaar dat je een HD ontvanger krijgt als je verlengt en upgrade... en als je het laat mag betalen voor een eventuele nieuwe kaart...

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Canaal Digitaal heeft het STB pakket zelf destijds verkocht, of ze er veel of weinig aan verdienen is niet mijn probleem...

 

Maar ik vind het ongehoord dat ze met een stalen gezicht  39,- voor een nieuwe kaart vragen, terwijl er 15,- in

de voorwaarden staat...

 

Wat mij betreft moeten ze gewoon "eerlijk" zaken doen en ALLE klanten netjes en correct behandelen.

 

Dat ik bij mijn "goedkope" STB pakket geen nieuwe ontvanger of schotel krijg snap ik nog wel, maar oplichten

door 39,- te vragen als ze zelf in de voorwaarden 15,- hebben afgesproken gaat me echt te ver !!!

 

En aangezien dit een aktie is zodat CD kosten kan besparen, ben ik van mening dat ze de kaart zelfs gratis

moeten geven.... en niet de klanten moeten opzadelen met kosten van hun reorganisatie om meer pegels

te scoren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn e-mail adres aan CD doorgegeven maar ik wordt niet op de hoogte gehouden

ook staat er in deze nieuwsbrief NIETS over veronica....

 

Alleen rtl8 en "2 zenders op SD stoppen"....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha,

 

CD heeft ineens een EXTRA optie aan de telefooncentrale toegevoegd....

En nu zei de dame in kwestie dat ik voor slechts 15,- klaar was.... heeeeeeeel ander verhaal.....

 

Dus over een week komt mijn nieuwe kaart binnen.... 15,- euro.... that's it !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pcinfo

 

Moet jij ook een nieuw STB-contract tekenen voor 12 maanden?

 

Okee ... ik heb ook maar eens even gebeld. En inderdaad, voor 15 euro kon ik een oranje (seca3) kaartje ontvangen MAAR ... dan moet ik ook een nieuw contract aangaan voor het SetTopBox-pakket, voor 12 maanden. Ik kijk al tien jaar via STB-pakket, ik was helemaal niet van plan om op te zeggen en toch moet ik ineens bijtekenen voor 12 maanden??? Zit hier een addertje onder het gras?

 

Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook nog even bellen. Maar die voorwaarde staat niet in de algemene voorwaarden, dus het lijkt me niet dat ze dat kunnen afdwingen. Zijn er mensen die het zonder een verlenging hebben voor elkaar gekregen?

 

Het stomme is, ik blijf nog wel jaren klant. Alleen met dit soort actie jaag je je klanten in het harnas.....

 

Vind het nog steeds belachelijk dat ze er geld voor vragen, maar ja ze zijn semi monopolist dus.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeanj

 

Ik heb de voorwaarden ook maar eens nageplozen en inderdaad ... er wordt nergens gesteld dat je een nieuw abonnement moet nemen als je een nieuw kaartje koopt. Ik ga morgen weer bellen en ik heb inmiddels besloten om geen nieuw abonnement te nemen. CD verkoopt immers geen STB-abo's meer dus hoe kunnen ze die aan mij verkopen? Als ik teken voor een nieuw abonnement ben ik mijn oude STB-abonnement sowieso kwijt en dat wil ik niet!

 

Ik ben inmiddels - onder protest - bereid om die 15 euro voor zo'n kaartje te dokken. Zelfs al is de prijs voor een STB-pakket de afgelopen jaren al 400% duurder geworden. Als ik er morgen niet met ze uit kom zal ik de weg naar de geschillencommissie eens onderzoeken.

 

Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeanj

 

Ik heb de voorwaarden ook maar eens nageplozen en inderdaad ... er wordt nergens gesteld dat je een nieuw abonnement moet nemen als je een nieuw kaartje koopt. Ik ga morgen weer bellen en ik heb inmiddels besloten om geen nieuw abonnement te nemen. CD verkoopt immers geen STB-abo's meer dus hoe kunnen ze die aan mij verkopen? Als ik teken voor een nieuw abonnement ben ik mijn oude STB-abonnement sowieso kwijt en dat wil ik niet!

 

Ik ben inmiddels - onder protest - bereid om die 15 euro voor zo'n kaartje te dokken. Zelfs al is de prijs voor een STB-pakket de afgelopen jaren al 400% duurder geworden. Als ik er morgen niet met ze uit kom zal ik de weg naar de geschillencommissie eens onderzoeken.

 

Peter.

Neeeeeeeeeee! Geen nieuw kaartje kopen. Vragen om een kaartwissel. Daar mogen ze 15 euro voor vragen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, en die kaartruil kost € 39, maar wanneer je belooft nog een jaar naar het STP box pakket te kijken krijg je € 24 euro korting en kost het nog slechts € 15.

En als bonus krijg je steeds meer zenders in HD.

Zo ongeveer zou je het ook kunnen zeggen. :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...