Ga naar inhoud

Mijn linux server maakt soms rare geluiden .

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hiereen linux server draaien voor me dreamboxen nu gebeurt soms het volgende :

alles draait goed maar soms is het net alsof die pc dan harder begint te draaien de fan gaat harder hij maakt meer lawaai en opeens is het voorbij en is ie weer rustig .

ik heb ubuntu 12.04 erop draaien server editie dan

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Nee dat is ie niet is een beetje moeilijk uit te leggen maar je moet je voorstellen is zoals de pc opstart gaat ie ff hogere toeren draaien en dan is het weer okay

1pm

Geplaatst:

Lijkt mij toch dat de machine iets doet dat even wat CPU kost waardoor de koeling harder moet werken.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• 1 maand later...
Geplaatst:

IK weet het niet heb alles schoongemaakt van binnen koeling enz , daarna weer alles aangesloten toen heeft ie het tijd goed gedaan en nu begint ie weer .

Hoe kan ik zien wat de tmp en belasting is via putty op de server mss dat ie toch wat zwaar belast wordt de cpu maar vind t raar alles draait intern !

1pm

Geplaatst:

Ik weet nu wat het is de extra fan in de pc gaat draaien dan nl maar waardoor ? ik zou het niet weten

Geplaatst:

Met top kun je de belasting controleren.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen