Ga naar inhoud


Bestaat HD-Light van CDS nog?


Miauw

Aanbevolen berichten


Dus de bestaande klanten hebben het en de nieuwe klanten kunnen enkel nog naar HD Basis of hoger?

 

Basis HD is al duurder dan de kabel, dan kan ik net zo goed op de kabel overstappen en een schotel er naast houden voor de buitenlandse zenders.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De eerste 3 maanden 12.95 daarna 17,95.

 

Maar dat is inclusief een ontvanger, schotel en installatie.

 

Je kan ze eens bellen en vragen wat ze met de prijs doen zonder die service.

Niet geschoten is altijd mis.

 

En of de kabel goedkoper is? Hangt een beetje af in welke regio je zit?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan toch gewoon het STP pakket houden?

Daar komen steeds meer Basis TV programma's in HD.

 

En eh, TV standaard kost bij Ziggo 17,75, dat is slechts 20 cent goedkoper als Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het STB-pakket ook houden, maar ik was nieuwsgierig om misschien later over te stappen naar het HD-Light pakket.

 

Het voordeel van de Ziggo is dat ik bijvoorbeeld een tweede TV gratis kan aansluiten zonder extra kosten.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De HD-Light aktie is per 1 januari 2014 beeindigd.

 Ik heb net per 27 februari een hd light abb afgesloten bij Canal digitaal voor 9.95 per maand, wel een recreatie pakket erbij gekocht voor 99 euro. Thuis hebben we ziggo maar dit abb is voor onze camper

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 3 maanden 12.95 daarna 17,95.

 

Maar dat is inclusief een ontvanger, schotel en installatie.

 

Je kan ze eens bellen en vragen wat ze met de prijs doen zonder die service.

Niet geschoten is altijd mis.

 

En of de kabel goedkoper is? Hangt een beetje af in welke regio je zit?

 

ja maar dus niet voor bestaande klanten...ik vroeg hiernaar (alleen de korting en dus niet de set+montering) omdat ik MOEST upgraden naar  minstens HD basis na de stunt met de nederlandse kanalen op een sat zonder dekking in scandinavie te zetten.

Antwoord: niet voor bestaande klanten meneer dus 17,95 p.m. plus eenmalig  9,95  (voor  al het werk, denk ik)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar dus niet voor bestaande klanten...ik vroeg hiernaar (alleen de korting en dus niet de set+montering) omdat ik MOEST upgraden naar  minstens HD basis na de stunt met de nederlandse kanalen op een sat zonder dekking in scandinavie te zetten.

Antwoord: niet voor bestaande klanten meneer dus 17,95 p.m. plus eenmalig  9,95  (voor  al het werk, denk ik)

Wij hebben ons ook dood lopen zoeken op die site van cd, iedere pagina geeft weer wat anders aan. Wij waren indd nog geen klant maar dank zij de caravana beurs , achterin het boekje van ACSI  toch een aktie van 9.95 per maand,( voor 2 jaar) met een recreatie schotel die wij overigens niet gebruiken want wij hebben zelf een schotel op ons dak van de camper.

Ik wilde hier alleen maar mee zeggen, dat ze hier niks over schrijven op hun site, en alleen een abb van 12.95 of 17,95 aanbieden( hieronder de link)

 

http://www.canaldigitaal.nl/acsi/#zenders-hdlight

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ik heb ook een STB pakket, maar al een paar jaar een HD kaart erbij (€ 5/mnd extra). Die combi werkt prima. Meer heb ik ook absoluut niet nodig

 

Vanmorgen een zoveelste "overstap-mailing" van CD, met deze alinea erin:  
Tot slot willen we u melden dat met ingang van 1 juni 2014 de prijs van het Set Top Box-pakket wijzigt van € 75 naar € 79,92 per jaar. Wilt u naar aanleiding hiervan uw abonnement beëindigen, dan kunt u dit tot 15 mei 2014 aan ons doorgeven, via bovenstaand telefoonnummer.

 

En dan te bedenken dat dit ooit het "gratis pakket" was, met als enige voordeel de vervanging van defecte kaarten en de automatische jaarlijkse verlenging.... Ze willen er kennelijk vanaf. Of ze willen wat ze aan marktaandeel verliezen aan DVB-T, compenseren aan prijsverhoging bij de bestaande klanten. Als monopolist kun je dat doen :-(

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die verhoging heeft natuurlijk ook te maken dat per 1 aug. de zenders Ned.1, 2 en 3 niet meer gratis worden doorgegeven. Tot nu toe betaalde de Nederlandse Staat de kosten van transponderhuur voor deze 6 zenders (SD en HD), vanaf 1 aug. komt dit voor rekening van CanalDigitaal.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 Of ze willen wat ze aan marktaandeel verliezen aan DVB-T, compenseren aan prijsverhoging bij de bestaande klanten. Als monopolist kun je dat doen :-(

 

Verliest CD aan DVB-T?

Ik dacht eerder andersom.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...