Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een heel simpele vraag hoevaak updaten jullie oscam als ik de updates op de oscam site volg dan zou ik meerdere keren per dag wel kunnen updaten .

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Moet maar net uitkomen, maar kijk wel eens per week en update ik dan ook.

Maar als alles werkt, dan hoef je er eigenlijk niet aan te komen, tenzij je problemen hebt met bepaalde functionaliteit.

Zeker niet dagelijks, want dan blijf je soms bezig.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Van mij ook een simpele vraag, hoe vaak moet ik verversen naar de latest Oscam binary in mijn goedwerkende STB's zoals VU+Duo en VU+Duo2 ?

Ik denk dat het antwoord al is gegeven "binnen" de vraag, waarom een goed werkende softcam verversen mits er nieuwe en/of meer mogelijkheden zijn !

Geplaatst:

Van mij ook een simpele vraag, hoe vaak moet ik verversen naar de latest Oscam binary in mijn goedwerkende STB's zoals VU+Duo en VU+Duo2 ?

Ik denk dat het antwoord al is gegeven "binnen" de vraag, waarom een goed werkende softcam verversen mits er nieuwe en/of meer mogelijkheden zijn !

Oke maar hoe weet je wat er verandert en wat voor jouw belangrijk is

Geplaatst:

streamboard in de gaten houden denk ik, dan weet je precies wat er gebeurd

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Volgens mij staat er bij de nieuwe oscam in een txt bestand wat er gewijzigd is tov de voorloper.

Dus als je nieuwsgierig bent gewoon downloaden en lezen.

Op mijn rpi draait nu 9533 naar volle tevredenheid.

De et4000 draait op een oudje ergens eind 89xx...

Geplaatst:

Ik waardeer nooit op! Ik gebruik geen OSCAM. Veel te moeilijk. Zelfs versies onderling die plots compleet anders moeten worden ingesteld. Ik blijf wel bij CCCam. Één configuratie en steeds op dezelfde locatie. Makkelijk mijn 2 kaarten delen met de Dreambox op de slaapkamer.

Geplaatst:

Eigenlijk Update ik nooit.

Behalve als ik de box update en er zit ook een nieuwe Oscam in de feed, komt ie mee.

Tot nu toe geen problemen mee gehad.  (hout vast houden)

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Bedankt @anchel dit is een duidelijke site

Geplaatst: (aangepast)

@muppet als antwoord op je oorspronkelijke vraag, je hoeft dus niet elke dag of elke update uit te voeren. Gewoon kijken welke update relevant is want als je geen gbox gebruikt hoef je niet te update als daar een update voor is en kan je gewoon wachten.

aangepast door Anchel

# VU+ duo2, gigablue 4k ue &  VU+ ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs  & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Apple TV 4k  en wat raspberry's  # Domotica via Domoticz # Plex # Synology DS918+ #

Geplaatst: (aangepast)

voor boxen nooit oscam gebruiken maar gewoon CCcam is mijn advies. 

Voor servers ligt het er aan wat je er mee wilt oscam is vaak het backend (leest de kaarten) en cccam is dan het frontend.  En die update je om de zoveel maanden bijvoorbeeld als er een nieuwe interresante functie beschikbaar is. Onder het motto, if it aint broken dont try to fix it.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ik gebruik al geruime tijd Oscam op div boxen zonder probleem. Voorheen klate CCcam er bij mij nog wel eens uit en dat is me met Oscam nog niet overkomen.

Ik wil niet anders dan Oscam meer.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

De laatste tijd zijn er veel webif updates. Eigenlijk kan je die overslaan, want die zijn bedoelt om webif leuker/handiger te maken.

Ik update zelf wel regelmatig, lees elke 2 weken ong. Is ook net wat er is verbeterd of toegevoegd, maar nogmaals laatste tijd voornamelijk webif verandingen. En die kan ik wel missen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...