Ga naar inhoud


Achterwanden Franse buizen radio's verloren in Emmen, 8 februari.


Theo404

Aanbevolen berichten

Hallo mede hobbyisten

wellicht zijn er onder jullie mensen die op zaterdag 8 Februari naar de beurs zijn geweest in Emmen en misschien er zelf wel gestaan hebben met een tafel

ik ben zo stom geweest om een 3 tal achterwanden te laten liggen  deze zou ik mee moeten nemen voor iemand anders mijn vraag is heeft iemand onder jullie deze achterwanden mee naar huis genomen deze lagen op een stoel die onder de tafel was geschoven bij tafel 141 en 142 ik ben hier erg door gedupeerd temeer om dat ze niet van mij zijn op 2 van de platen zat een stikker met 10X en op een 15X .

graag zou ik in contact komen met de vinder of iemand die er iets van weet .

alvast bedankt .  gr Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Ronald . bedankt voor de reactie . ik heb toen ik thuis was en merkte dat ik de achterwanden vergeten was meteen het hotel gebeld  deze mensen waren zeer hulpvaardig en hebben alles afgezocht ondanks dat alles al opgeruimd was . Daarna heb ik met mensen van de organisatie gebeld die dan weer contact hebben gehad met de jongens die opgeruimd hebben . helaas dit alles zonder resultaat .dus ga ik er van uit dat iemand ze heeft meegenomen en dat is heel aardig maar ik weet niet wie. vandaar deze oproep .

gr Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat als er op 8 februari nu 2 (of 3..) beurzen in Emmen waren, naar welke moeten ze dan geweest zijn?

Dit is wel een erg wilde gok die je hier plaatst..

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zit nu al de hele tijd te bedenken wat franse achterwanden zijn...

Ik ben er nog niet uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , Ronald , Cees , Ron

Tja dat is niet zo duidelijk allemaal ( dom ) Het was de techno nostalgica beurs in het hamsphire hotel .Achterwanden  zijn achterwand , achterplaat , rug van een radio in dit geval van oude Franse buizen radio's . De organisatie heeft mij goed geholpen ik heb het tel Nr gekregen van iemand waarvan ik vermoeden dat die persoon de achterwanden zou hebben mee genomen . om een deelnemer lijst met tel Nrs te vragen heb ik nog niet gedaan dan zou ik alle tafelhouders moeten bellen of mailen en dat zijn er heel veel . en van alle mensen die de beurs bezocht hebben daar hebben ze natuurlijk niets van dat is onbegonnen werk die mensen betalen intree en daar wordt verder niets van bijgehouden .

mocht er iemand nog iets weten dan graag ik ben niet zo'n computter freak . ( ik ben al blij dat ik  hier een bericht kan plaatsen )

iedereen alvast bedankt voor de reacties  . gr Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Nou ja handel is het . dit zijn die achterwanden die je niet veel ziet . kijk ik ben ze vergeten mee te nemen ( dom ) ik had ze meteen in de auto moeten leggen . het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand ze heeft meegenomen om ze veilig te stellen en nu naar mij op zoek is  . het ergste is dat ze niet van mij zelf zijn . ik kan de eigenaar wel geld ervoor geven maar daar heeft hij niets aan dan nog heeft hij geen achterwanden . maar als iemand er te koop heeft of weet dan houd ik me aanbevolen het zijn achterwanden van de volgende type's . een is EXCELSIOR SNR55 en de 2 andere platen zijn van OCANIC SURCOUF en hier zijn verschillende type's van met de zelfde naam . het zal niet meevallen dat weet ik maar je weet maar nooit . hoe dan ook ik heb er nog steeds slapeloze nachten van .  gr Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...