Ga naar inhoud

Telestar Profirapid 85 met Telemount, advies voor keuze van LNB's en switches

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Naar aanleiding van review editie 18 wil ik een Telestar Profirapid 85 met Telemount aanschaffen.

De telemount is een mount met vaste plaatsen om je LNB's in te zetten voor Astra 1/2/3 en Hotbird.

Ik wil twin LNB's en dus heb ik twee DiSEqC switches nodig. 

Welke LNB's (exact type) en switches raden jullie mij aan?

Is het een goed idee om twee ALPS LNB's te gebruiken (smal) in het midden en twee Inverto Black Ultra's aan de buitenkant?

Geplaatst:

En is het uberhaupt wel verstandig te kiezen voor die Telestar Profirapid 85 met Telemount i.p.v. een Skytenne (goedkoper, heeft 4 ALPS quattro LNB's aan boord).

Geplaatst: (aangepast)

Naar aanleiding van review editie 18 wil ik een Telestar Profirapid 85 met Telemount aanschaffen.

De telemount is een mount met vaste plaatsen om je LNB's in te zetten voor Astra 1/2/3 en Hotbird.

Ik wil twin LNB's en dus heb ik twee DiSEqC switches nodig. 

Welke LNB's (exact type) en switches raden jullie mij aan?

Is het een goed idee om twee ALPS LNB's te gebruiken (smal) in het midden en twee Inverto Black Ultra's aan de buitenkant?

Ik heb dezelfde schotel en ben er echt heel tevreden over! Ik heb er 3 Inverto Black Ultra's (duo/twin) gemonteerde en voor de Astra 19.2 een duo(twin) Alps zitten ivm smallere kop. Dit alles werkt perfect hierzo!

het merk switches weet ik zo niet uit mijn hoofd maar dit zijn normale goedkope uitvoeringen dus niet echt speciaal.

aangepast door atcowa

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen