1pm Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Ik heb een lg type weet ik zo niet is nu 5 jaar oud maar als ik bv 3D uitzending ga bekjiken zie ik 2 beelden en lang scherm verticaal dan ! Betekent dit tv kan het niet aan ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ronsworld Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Als het een 3D TV is moet je die functie wel eerst aanzetten, anders zie je 2 beelden idd. Dus toch maar op zoek naar het boekje/typenummer en googlelen wat je nu eigenlijk hebt. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Moderator ceesv Geplaatst: 18 februari 2014 Moderator Geplaatst: 18 februari 2014 Elke tv laat bij 3-d uitzendingen 2 beelden naast elkaar zie4n, alleen de 3-D tv's hebben dan een menu optie waardoor je die 2 beelden beeldvullend door elkaar ziet. Wanneer je daarna een passende 3-D bril opzet zie je diepte in het programma. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Samsung bracht in maart 2010 het eerste 3D toestel in Nederland op de markt. Als je toestel nu 5 jaar oud is kan het dus nooit een 3D-toestel zijn.
edbe Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 nieuwe kopen dus 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen