HenkieZwenkie Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Geplaatst: 20 februari 2014 Een laptop geeft hetzelfde probleem. Ook de pc bij de dealer waar ik gisteren ben geweest doet hetzelfde, daardoor gooide die het op een softwarefout.
HenkieZwenkie Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Geplaatst: 20 februari 2014 Ik heb net een directe kabelverbinding tussen laptop en ontvanger gelegd, statisch ip ingesteld. Webif interface gestart op laptop, opnamelijst nog steeds niet in te komen.
Oplossing HenkieZwenkie Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Oplossing Geplaatst: 20 februari 2014 (aangepast) OPGELOST: Ik heb blijkbaar een directory movie aan moeten maken op de hd. De opnamelocatie onder systeem -> opnamelocatie was /hdd/movie Alleen er was geen movie directory op mijn hdd ... Pffff... 20 februari 2014 aangepast door HenkieZwenkie
Moderator ceesv Geplaatst: 21 februari 2014 Moderator Geplaatst: 21 februari 2014 Gefeliciteerd, en veel plezier met PLI 4! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
chatuliem Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 (aangepast) Ik verbaas me dat niemand dit wist. Dit probleem is al jaren bekend. Gewoon bij een harde schijf de directory movie aanmaken. 3 april 2014 aangepast door chatuliem
dirocca Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Ik verbaas me dat niemand dit wist. Dit probleem is al jaren bekend. Gewoon bij een harde schijf de directory movie aanmaken. de directory wordt in principe automatisch aangemaakt, daarom werd er ook geen aandacht aan geschonken. blijkbaar was dit hier niet het geval. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen