Ga naar inhoud


Overgang Sd naar Hd


DikkieDik

Aanbevolen berichten

Vergeet niet dat je abbo bij CD moet ook worden geupgrade naar HD. Dus een HD box zelf kopen en aansluiten is niet genoeg... je moet nog even CD bellen/op de site inloggen en je pakket uitbreiden met HD.

 

Ik gebruik zelf met veel plezier VU+ boxen, en daarvoor met veel plezier Dreamboxen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wil je alleen kijken en geen hobby ontvanger is er genoeg aanbod.

SAB, Rebox etc. heeft prima plug en play ontvangers.

 

Wi je wat meer (hobby) mogelijkheden zijn er de Vu's, Dreamboxen en X-trends etc.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens CD heb ik al een HD abonnement, betaal 17,95 voor een familiepakket. CD belde vanmiddag al of ik al tot een besluit was gekomen om akkoord te gaan met hun aanbod, heb het maar eerst afgewezen, gezien de reacties. Ik zal van het weekend eens goed het forum hier doornemen wat het beste voor mij  zou zijn. Ik twijfel nog tussen een simpele ontvanger of één met harde schijf , maar dan moet ik een extra cai kabel trekken, wat niet zo eenvoudig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Meestal is de vaste contract periode 2 jaar.

Over het eigendom na deze periode moet je navragen wat in jouw geval van toepassing is.

Soms dient men de ontvanger terug te sturen bij contract beëindiging.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...