Ga naar inhoud


Email-adres van CanalDigitaal


ton1944

Aanbevolen berichten


Via 'Mijn CanalDigitaal' kun je via een contactformulier een e-mail sturen. Persoonlijke ervaring is dat ze hem binnen 3 dagen beantwoorden. De inhoud van de e-mail is vaak 'standaard' en vaak 'niet vraaggebonden'. Maar goed: de optie is er wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via 'Mijn CanalDigitaal' kun je via een contactformulier een e-mail sturen. Persoonlijke ervaring is dat ze hem binnen 3 dagen beantwoorden. De inhoud van de e-mail is vaak 'standaard' en vaak 'niet vraaggebonden'. Maar goed: de optie is er wel...

Met het contactformulier krijg je geen bevestiging dat je een e-mail verstuurd heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg per e-mail keurig een geautomatiseerd bericht dat de mail ontvangen is en dat ze streven binnen 3 werkdagen te reageren..

Wat vreemd dat ik dan geen bevestiging kreeg. Mogelijk wordt er selectief gereageerd. Gaan lastige vragen in het ronde archief?

aangepast door ton1944
Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt een mail terug met daarin een case nummer

kijk anders eens in je spambox.... :crazy:

Daar zit ook geen bevestiging van mijn e-mail in. Ik krijg nu toch echt het idee dat men bij CD selectief reageert op e-mails.

En jammer genoeg heb ik geen bewijs dat ik een mail gestuurd heb via hun reactieformulier. Ik ga maar ze maaar een brief sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je tot st juttemis wachten krijg je toch geen antwoordt op :D

Ja dat idee had ik ook al. Maar mogelijk kunnen wij daar gezamenlijk wat aan doen. Ik denk aan een brief aan de directie van Cd.

Zij moeten toch niet blind zijn voor onze klachten. Als ze al te beroerd zijn om een e-mail te beantwoorden verdienen zij actie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg per e-mail keurig een geautomatiseerd bericht dat de mail ontvangen is en dat ze streven binnen 3 werkdagen te reageren..

Dat was vroeger wel zo, ik heb laatst ook nog eens vraag via het webformulier gesteld en kreeg toen geen geautomatiseerd bericht van ontvangst, wel uiteindelijk antwoord op mijn vraag.

Ik vermoed dat je geen geautomatiseerd bericht meer krijgt omdat iemand die via het webformulier op zou willen zeggen dan meteen een bevestiging van zijn opzegging per mail zou ontvangen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat idee had ik ook al. Maar mogelijk kunnen wij daar gezamenlijk wat aan doen. Ik denk aan een brief aan de directie van Cd.

Zij moeten toch niet blind zijn voor onze klachten. Als ze al te beroerd zijn om een e-mail te beantwoorden verdienen zij actie. 

 

Nu moet ik toch wel even lachen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...